september, 2019

18sep13:3018:00Top Marketing Tour: Nationale-NederlandenExclusief NIMA Young Professionals eventSchrijf je snel in! Investering: Gratis voor NIMA Young Professionals en NIMA Career Booster-deelnemers. Voor overige leden en niet-leden € 125 (excl. btw)

Tijd

(Woensdag) 13:30 - 18:00

Locatie

Nationale-Nederlanden

Nationale-Nederlanden, Schenkkade 65, Den Haag

Investering

Gratis voor NIMA Young Professionals en NIMA Career Booster-deelnemers.
Voor overige leden en niet-leden € 125 (excl. btw)

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word NIMA Young Professional of NIMA Career Booster en ga gratis naar dit event.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Een masterclass branding en sponsoring staat op je te wachten bij Nationale-Nederlanden. Head of branding Remco Barbier neemt je in deze Top Marketing Tour mee in de wereld van het succesvol positioneren als merk en het creëren van relevantie in jouw doelgroep op het juiste moment.

Hoe activeert Nationale-Nederlanden bijvoorbeeld haar sponsorship tijdens de Rotterdam Marathon en creëert zij emotie bij zowel lopers als fans met de Hardloopsupporter? Waarom verbindt NN zich aan het North Sea Jazz als hoofdsponsor? En hoe lanceer je succesvol dezelfde campagne in meerdere landen tegelijk met de impactvolle campagne ‘Why I matter’ met een internationaal bereik van meer dan 9 miljoen views en 275 duizend interacties?

Kortom unieke inzichten, learnings, do’s and don’ts in een interactieve sessie met één van de meest toonaangevende sponsormanagers van Nederland. Gaat jouw hart sneller kloppen voor branding dan mag je dit evenement niet missen!

 

PROGRAMMA

13.30 uur  |  Inloop met koffie en thee

14.00 uur  |  In gesprek met: Remco Barbier, head of branding NN Group

15.00 uur  |  Korte break

15.15 uur  |  Toelichting case Nationale-Nederlanden

15.30 uur  |  Brainstorm/ uitwerken case in groepen

17.00 uur  |  Presentatie van de cases aan de jury

17.30 uur  |  Netwerkborrel

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Remco Barbier

    Remco Barbier

    Head of Branding - NN Group

    More than 13 years of experience in the financial sector and particularly in the field of marketing and communications gave me the opportunity to develop my knowledge and competences. Over the years I led many marketing initiatives as well as change programmes. I am an exploring kind of person who likes to get new ideas and projects organised. My style of working together with colleagues is based on a strong, analytical and logical approach. Combined with a mentality to get things done and drive progress.

    Head of Branding - NN Group

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X