februari, 2021
Tijd
(Donderdag) 13:30 - 18:00
Locatie
Circl
Gustav Mahlerplein 1B, 1082 MS in Amsterdam
Investering
Young Professional & Career Booster Member € 0
Normaal tarief € 125 (excl. btw)
WORD MEMBER EN BESPAAR
Word NIMA Young Professional of NIMA Career Booster en ga gratis naar dit event!
SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT
Schrijf je snel in!Event beschrijving
Hoe kun je van een startup binnen een corporate bank een merk als Tikkie via Social Media groot maken. Moreno Kensmil neemt je mee in het unieke verhaal van Tikkie
Event beschrijving
Hoe kun je van een startup binnen een corporate bank een merk als Tikkie via Social Media groot maken. Moreno Kensmil neemt je mee in het unieke verhaal van Tikkie en geeft je een kijkje in de social keuken van Tikkie.
Met inmiddels 6 miljoen gebruikers groeit het gebruik fors door. Gemiddeld worden er per dag 204.000 Tikkies betaald. Zes op de tien Nederlanders betalen hun Tikkie binnen één uur terug. Maar liefst 30 procent betaalt zelfs binnen 5 minuten. Het gemiddelde bedrag van een Tikkie is in vergelijking met begin dit jaar iets hoger en ligt nu op 32 euro. In totaal is er – sinds de start halverwege 2016 – al voor meer dan 3,4 miljard euro aan Tikkies betaald.
Tikkie wil overal zijn waar betalen leuker én makkelijker kan. Maar wat betekent dit in de praktijk? Wat doet Tikkie en hoe innoveert de betaaldienst verder?
Kortom, schrijf je snel in!
Programma
13.30 uur | Inloop met koffie en thee
14.00 uur | In gesprek met: Moreno Kensmil | Digital Marketing Lead
15.00 uur | Korte break
15.15 uur | Toelichting case Tikkie
15.30 uur | Brainstorm/ uitwerken case in groepen
17.00 uur | Presentatie van de cases aan de jury
17.30 uur | Netwerkborrel
AANTAL PE PUNTEN
Organisator
NIMA
Sprekers voor dit event
-
Moreno Kensmil
Moreno Kensmil
Digital Marketing Lead - Tikkie
I strongly believe in building an online marketing strategy based on being relevant for customers at each and every touchpoint. By transforming data into customer insights and using these to create relevant campaigns and media strategies. Every layer within a campaign/funnel must contribute to a satisfying Costumer Journey. I love getting creative, enticing viewers to become visitors and ultimately costumers or users. Seeing the results of my actions in the analytics gives the greatest feeling of accomplishment.
Digital Marketing Lead - Tikkie