NIMA Top Marketing Tour: Hoe innoveert Tikkie binnen de corporate?

maart, 2020

26mrt13:3018:00Top Marketing Tour: TikkieExclusief NIMA Young Professionals event! Schrijf je snel in! Investering: Young Professional & Career Booster Member € 0 Normaal tarief € 125 (excl. BTW)

Tijd

(Donderdag) 13:30 - 18:00

Locatie

Circl

Gustav Mahlerplein 1B, 1082 MS in Amsterdam

Investering

Young Professional & Career Booster Member € 0
Normaal tarief € 125 (excl. BTW)

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word NIMA Young Professional of NIMA Career Booster en ga gratis naar dit event!

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Hoe kun je van een startup binnen een corporate bank een merk als Tikkie via Social Media groot maken. Moreno Kensmil neemt je mee in het unieke verhaal van Tikkie en geeft je een kijkje in de social keuken van Tikkie.

Met inmiddels 6 miljoen gebruikers groeit het gebruik fors door. Gemiddeld worden er per dag 204.000 Tikkies betaald. Zes op de tien Nederlanders betalen hun Tikkie binnen één uur terug. Maar liefst 30 procent betaalt zelfs binnen 5 minuten. Het gemiddelde bedrag van een Tikkie is in vergelijking met begin dit jaar iets hoger en ligt nu op 32 euro. In totaal is er – sinds de start halverwege 2016 – al voor meer dan 3,4 miljard euro aan Tikkies betaald.

Tikkie wil overal zijn waar betalen leuker én makkelijker kan. Maar wat betekent dit in de praktijk? Wat doet Tikkie en hoe innoveert de betaaldienst verder?

Kortom, schrijf je snel in!

Programma

13.30 uur | Inloop met koffie en thee

14.00 uur | In gesprek met: Moreno Kensmil | Digital Marketing Lead

15.00 uur | Korte break

15.15 uur | Toelichting case Tikkie

15.30 uur | Brainstorm/ uitwerken case in groepen

17.00 uur | Presentatie van de cases aan de jury

17.30 uur | Netwerkborrel

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Moreno Kensmil

    Moreno Kensmil

    Digital Marketing Lead - Tikkie

    I strongly believe in building an online marketing strategy based on being relevant for customers at each and every touchpoint. By transforming data into customer insights and using these to create relevant campaigns and media strategies. Every layer within a campaign/funnel must contribute to a satisfying Costumer Journey. I love getting creative, enticing viewers to become visitors and ultimately costumers or users. Seeing the results of my actions in the analytics gives the greatest feeling of accomplishment.

    Digital Marketing Lead - Tikkie

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X