Leer MBTI inzetten om beter te overtuigen - Nieuw bij NIMA!

januari, 2020

28jan09:3017:00NIEUW! Vaardigheidstraining: MBTI Inzetten om On- en Offline Beter te OvertuigenOvertuigen volgens de MBTI-principesSchrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 750 (excl. btw) Normaal tarief € 950 (excl. btw) Inclusief lunch en een netwerkborrel in de NIMA-kroeg

Tijd

(Dinsdag) 09:30 - 17:00

Locatie

NBC congrescentrum

Blokhoeve 1, 3438 LC, Nieuwegein

Investering

NIMA Member € 750 (excl. btw)

Normaal tarief € 950 (excl. btw)

Inclusief lunch en een netwerkborrel in de NIMA-kroeg

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar € 200 op dit event! Met bijvoorbeeld ons Silver Membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Ontdek je eigen MBTI-profiel (persoonlijkheidstype) en waarom one-size-fits-all niet werkt bij (online) overtuigen!

Probeer je nog steeds mensen te overtuigen door middel van one-size-fits-all-content? We weten dat mensen verschillen als het gaat om aangeboren voorkeuren: informatie verzamelen, beslissingen nemen, hoofdlijnen vs. details en nog veel meer. Deze training geeft je niet alleen inzicht in je eigen profiel, ook krijg je veel voorbeelden te zien van hoe je in de praktijk kunt inspelen op de verschillen tussen mensen met andere profielen.

Wat houdt de vaardigheidstraining in?

Het 1e dagdeel gaan we kennismaken met MBTI. We gaan kijken naar de uitslag van de vragenlijst en bepalen jouw profiel.

  • Welk MBTI-type ben jij en wat betekent dat?
  • Welke MBTI-types zijn er nog meer?

In het 2e dagdeel gaan we toepassen. We gaan aan de slag met voorbeelden en inzichten die we ‘s ochtends hebben besproken. Die inzichten gaan we inzetten op je eigen website. Hierbij kun je denken aan:

  • hoe overtuig je de verschillende MBTI-types?
  • welk soort content, website en/of  opbouw van een landingspagina werkt het beste voor de verschillende types?

Wat levert deze vaardigheidstraining je op?

Aan het eind van de dag heb je inzicht gekregen in je eigen type én hoe je kan inspelen op de verschillende types die er zijn om hen beter te kunnen overtuigen!
Ook krijg je een officieel MBTI-rapportage mee naar huis met een omschrijving van jouw type: de pluspunten, valkuilen, communicatiestijlen etc.

Voor wie is deze vaardigheidstraining bedoeld?

Marketeers, (web)redacteurs, ondernemers, communicatieprofessionals, sales; allen op het niveau hbo+.

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Hans Drenth

    Hans Drenth

    Owner - Som Digital

    Hans Drenth is in de eerste plaats een marketeer met een bovengemiddelde interesse voor eBusiness. Zakelijk gezien wil hij werken met professionals die houden van het vak. Hij is het Myers-Briggs type: ESTP-A. Het meest belangrijk zijn zijn vrouw en kinderen. Dus het is niet alleen werk, maar ook zeker plezier dat een rol speelt bij Hans Drenth.

    Owner - Som Digital

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X