september, 2020

03sep09:3017:30Vaardigheidstraining: OvertuigingskrachtLeer hoe je effectief kunt overtuigen. Exclusieve sessie, 8 plekken!Schrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 750,– (excl. BTW) Normaal tarief € 950,– (excl. BTW) Inclusief lunch en aangeklede netwerkborrel.

Tijd

(Donderdag) 09:30 - 17:30

Locatie

NIMA

Hogehilweg 16, Amsterdam

Investering

NIMA Member € 750,– (excl. BTW)
Normaal tarief € 950,– (excl. BTW)

Inclusief lunch en aangeklede netwerkborrel.

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar €200,- op dit event! Met bijvoorbeeld ons silver membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe Partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Wegens succes herhalen we ook in 2020 de training overtuigingskracht!

Exclusieve sessie voor maximaal 8 deelnemers. 

Wat?

Overtuigen is een wetenschap. Maar je hoeft geen wetenschapper te zijn om overtuigend(er) over te komen. De technieken om je boodschap kracht bij te zetten en te laten landen zijn zeker te leren. Dat is goed nieuws! Communicatie zo inzetten dat het allemaal gaat zoals jij dat in gedachten hebt.

Programma

Onderwerpen in de ochtend:

  • Hoe overtuigen we tot nu toe? En wat zijn super effectieve en makkelijke tips
  • Praktische oefening: omgaan met weerstand, grenzen stellen en “nee” zeggen

Door middel van deze module leer je:

Vooral je eigen technieken (heb ik die dan?) om te overtuigen onder de loep te nemen. Wat maakt nu dat iets succesvol is en wat zorgt ervoor dat ons plan, idee of voorstel níet uit de verf komt. Vaste overtuigingen komen aan het wankelen en onzekerheden verdwijnen. Het beste besef is vaak dat je helemaal niet zo ver weg bent van een overtuigender manier van overkomen. En dat inhoudelijk kennis zeker niet leidend is om bij een dominante gesprekspartner goed uit de verf te komen.

We gaan gesprekstechnieken uitproberen in oefeningen en iedere deelnemer kan zijn/haar leerwensen toetsen.

Onderwerp in de middag: 

  • Zeven universele principes van sociale beïnvloeding (Cialdini)
  • 4 menstypes en hun stijl van communiceren.

Door middel van deze module leer je:

Met een knipoog naar de psychologie een haalbare strategie ontwikkelen om jouw doelen te realiseren. Je krijgt inzicht in hoe onbewuste beïnvloeding ook voor jou zou kunnen werken. Geen hoogdravend geheel maar een praktische vertaling van de principes van Cialdini. Daar komen ook de menstypes om de hoek. Kennis van jou omgeving/ publiek zorgt voor het aanscherpen van je communicatieve aanpak. Wat moet je vooral wel doen bij een bepaald type mens (bv dominant, of juist twijfelend) en wat moet je vooral niet doen?

Om de keuze van gesprekstechniek uit te proberen kan je “gedrag bestellen” bij de trainer. Dat wil zeggen, kies uit de vier menstypes jouw gesprekspartner en de trainer zal dit type voor je neerzetten in houding, opmerkingen en gedraging. Super leerzaam en vooral ook erg leuk!

Rode draad van deze training: leren van handige gesprekstechnieken om overtuigender over te komen. En diverse tips om dat te realiseren.

Voor wie?

Deze training is bedoeld voor marketingmanagers, brandmanagers, productmanagers, communicatiemanagers, marketingmedewerkers, salesmanagers (per module maximaal 8 deelnemers).

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Danielle Meijer

    Danielle Meijer

    Eigenaar trainingsbureau Kortkrachtig

    Wat krijg je als je 17 jaar ervaring met communicatietrainingen mixt met een praktische instelling en een no nonsens aanpak? Niks. Echt waar? Niks? Nee. In deze mix is zeker nog nodig: humor, een gezonde dosis (zelf) kritiek en de leerwensen en input van gemotiveerde deelnemers. En dan heb je wat! Een leuk maar vooral leerzame training waar gesprekstechnieken centraal staan. Uiteindelijk gaat het om de handige tips en trucs die jouw communicatie slimmer, duidelijker en vooral ook doelgerichter maken. Danielle haar manier van trainen geeft je gegarandeerd een andere kijk op je eigen communicatieve vaardigheden. Haar motto is: vooral doen, ervaren en uitproberen! Alles wat werkt, adopteren voor je communicatie repertoire. Wat niet werkt, anders toepassen (en, vooruit, links laten liggen is ook een optie). Danielle is tijdens de Vaardigheidstraining Overtuigingskracht op 9 april 2019 beoordeeld met een 8. “De inhoud was duidelijk gestructureerd, het was duidelijk waar we de dag op in zouden gaan. De spreker was goed. Gaf iedereen de aandacht.” – Stefanie Wienhoven – Grodan

    Eigenaar trainingsbureau Kortkrachtig

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X