Online verdiepingsworkshop: Merkbouw met maatschappelijke impact

maart, 2021

18mrt09:3012:30Community FAM: Verdiepingsworkshop Merkbouw met maatschappelijke impact (online)Exclusief voor Food-, Agri- en Sierteeltmarketeers: bouw een sterk merk met maatschappelijke impact!Schrijf je snel in! Investering: € 175,- excl. BTW per deelnemend account Voor het beste resultaat stimuleren wij het om met 2 personen per account aan deze workshop deel te nemen  

Tijd

(Donderdag) 09:30 - 12:30

Locatie

Microsoft Teams

Online

Investering

€ 175,- excl. BTW per deelnemend account

Voor het beste resultaat stimuleren wij het om met 2 personen per account aan deze workshop deel te nemen

 

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar! Met bijvoorbeeld ons Blue Membership kan je naar al onze community evenementen voor het ledentarief.

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt buiten het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

In samenwerking met B-open organiseert het bestuur van de NIMA Community Foodchain- & Agrimarketing (FAM) de online verdiepingsworkshop ‘een sterk merk bouwen met maatschappelijke impact’, als vervolg van het Sierteelt Marketing Event over duurzaamheid. 

Je doet al het één en ander aan MVO, maar met welke thema’s kun je jezelf en/of je bedrijf het beste profileren én hoe communiceer je daarover naar je klanten?

Je leert in deze workshop;
• Hoe je een merk met maatschappelijk impact kunt bouwen: via de Open Branding Roadmap breng je de maatschappelijke betekenis van je bedrijf of merk in kaart;
• Hoe je duurzaamheid in de marketing van jouw bedrijf of merk integreert;
• Hoe je kunt innoveren en communiceren met en over duurzaamheid.

Programma

De workshop vindt plaats op 18 maart 2021 tussen 09:30 en 12:30 uur op het platform Microsoft Teams. De workshop is opgebouwd in verschillende modules:

Introductie
Welkom, voorstellen en uitleg workshop aan de hand van voorbeelden en Open Branding Roadmap

Stap 1: The Big Idea/Activatieplatform
• Kies één of meerdere maatschappelijke thema’s of een rol waaraan je invulling wilt geven;
• Vul relevante bouwstenen of touch-points in vanuit verschillende invalshoeken

Plenair delen: Big Ideas en reflectie

Stap 2: Springboard uitwerken (canvas)
Thema’s, belang van maatschappij, merk-fit en visie, relevantie en activatie-ideeën.

Plenaire terugkoppeling: stap 2 ’leren van elkaar’

Stap 3: Rol in merkpositionering
Welke mogelijkheden van voor toepassing voor jou merk?

Stap 4: Activatie – innovatie en communicatie
• Verschillende patronen van duurzame innovatie
• Communicatietips en valkuilen

Stap 5: Innovatie of Communicatie
• Bedenk ideeën voor duurzame innovatie m.b.v. patronen
• Ontwikkel een communicatie-aanpak

Plenaire terugkoppeling / wrap up

Voor het beste resultaat stimuleren wij jullie om met 2 personen per account aan deze workshop deel te nemen, zodat je samen met je collega kan klankborden bij de opdrachten. Een kleine voorbereidingsopdracht is onderdeel van deze workshop.

Voor wie is deze online workshop bedoeld?

Deze workshop is exclusief bestemd voor merk-/marketing-/communicatiemanagers in zowel de B2B- als B2C-markten in de Food-, Agri- & Sierteeltsector.

Schrijf je nu in voor deze exclusieve verdiepingsworkshop voor maximaal 10 accounts!

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Bart Bruggenwirth

    Bart Bruggenwirth

    Founding partner van b-open en auteur van \'Sterke merken, betere wereld\'

    Daarnaast is Bart bestuurslid van NIMA Wereldmarketeers (voorheen NIMA Expertise Platform Marketing & MVO) en gastdocent marketing & MVO voor diverse leergangen bij Nyenrode Business University.

    Founding partner van b-open en auteur van \'Sterke merken, betere wereld\'

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X