Workshop: Agile in Marketing en Customer Experience - NIMA

april, 2020

15apr09:3017:30Workshop: Agile in Marketing en Customer ExperienceTijdens deze workshop gaan we samen op zoek naar de waarde die agile kan bieden voor marketeersSchrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 500 (excl. BTW) Normaal tarief € 700 (excl. BTW) Inclusief lunch en een netwerkborrel in de NIMA-kroeg!

Tijd

(Woensdag) 09:30 - 17:30

Locatie

NIMA

Hogehilweg 16, Amsterdam

Investering

NIMA Member € 500 (excl. BTW)
Normaal tarief € 700 (excl. BTW)

Inclusief lunch en een netwerkborrel in de NIMA-kroeg!

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar € 200 op dit event! Met bijvoorbeeld ons silver membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe Partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Wegens succes herhaald!


Workshop: Agile in Marketing en Customer Experience; hype, heilige graal of hulpmiddel?

Agile is een begrip waar we ook als marketeers niet meer om heen kunnen, iedereen heeft het erover.

Sommigen hebben het over oude wijn in nieuwe zakken, anderen lijken het idee magische krachten toe te kennen; “het is de oplossing voor alle problemen waar marketeers vandaag de dag mee te maken hebben”.

Tijdens deze workshop gaan we samen op zoek naar de waarde die agile kan bieden voor marketeers.

Aan de hand van een praktisch voorbeeld gaan we de volgende vragen beantwoorden.

  • Wat is de kern van agile, als we alle verhalen en adviezen van consultants & coaches opzij leggen?
  • Welke mogelijke voordelen levert het marketeers; leidt het tot snellere en meer waarde creatie, hogere klantfocus, betere samenwerking met IT?
  • Hoe draagt het bij aan een betere / optimale Customer Experience?
  • Hoe kan het helpen bij balanceren van korte en lange termijn doelstellingen?
  • Hoe vertaal ik agile op een nuttige manier naar mijn dagdagelijkse praktijk?      
  • Hoe ziet mijn marketingstrategie er uit als we in de fasen van awareness, appeal, ask, act en advocate ook gebruik maken van agile waarden, principes en methoden.

Wat gaan we dan concreet doen?

Op basis van een fictief nieuw product / dienst gaan we in kleine groepen stapsgewijs een (voorbeeld) marketing strategie samenstellen die concreet maakt hoe agile toe te passen in een marketingomgeving. Uiteraard gefaciliteerd en begeleid door een Agile coach die veel praktijk ervaring heeft. Aan het einde van de dag hopen we antwoorden, ideeën en inspiratie te hebben gegeven en kan je aan de slag met een concreet voorbeeld van een agile marketing strategie.

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Marc Nieman

    Marc Nieman

    Agile coach

    It’s my belief that an Agile mindset is the first and foremost prerequisite for survival in today’s business environment! Because whether we call it Agile mindset, DNA or metabolism; in the end it’s all about culture. Since we all know; “Culture eats strategy for breakfast” (and lunch and dinner). An Agile mindset builds and sustains a culture (backbone) to successfully transform into a customer experience driven organization leveraging technology, data and human creativity. Marc helps individuals, teams and companies to build and strengthen their Agile mindset: supporting change in behaviour, communication, collaboration and CULTURE! He applies optimism, energy, experience and passion for Agile in training and coaching teams and professionals enterprise wide; since Agile is for all disciplines, IT, marketing, sales, HR, finance and Management.

    Agile coach

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X