Workshop: Agile in Marketing en Customer Experience - NIMA

oktober, 2020

01okt09:3017:30Workshop: Agile in Marketing en Customer ExperienceTijdens deze workshop gaan we samen op zoek naar de waarde die agile kan bieden voor marketeersSchrijf je snel in! Investering: NIMA Member ā‚¬ 500 (excl. btw) Normaal tarief ā‚¬ 700 (excl. btw) Inclusief lunch

Tijd

(Donderdag) 09:30 - 17:30

Locatie

NIMA

Hogehilweg 16, Amsterdam

Investering

NIMA Member ā‚¬ 500 (excl. btw)
Normaal tarief ā‚¬ 700 (excl. btw)

Inclusief lunch

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar ā‚¬ 200 op dit event! Met bijvoorbeeld ons Silver Membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Wegens succes herhaald!


Workshop: Agile in Marketing en Customer Experience; hype, heilige graal of hulpmiddel?

Agile is een begrip waar we ook als marketeers niet meer om heen kunnen, iedereen heeft het erover.

Sommigen hebben het over oude wijn in nieuwe zakken, anderen lijken het idee magische krachten toe te kennen; “het is de oplossing voor alle problemen waar marketeersĀ vandaag de dag mee te maken hebben”.

Tijdens deze workshop gaan we samen op zoek naar de waarde die agile kan bieden voor marketeers.

Aan de hand van een praktisch voorbeeld gaan we de volgende vragen beantwoorden.

  • Wat is de kern van agile, als we alle verhalen en adviezen van consultants & coaches opzij leggen?
  • Welke mogelijke voordelen levert het marketeers; leidt het tot snellere en meer waarde creatie, hogere klantfocus, betere samenwerking met IT?
  • Hoe draagt het bij aan een betere / optimale customer experience?
  • Hoe kan het helpen bij balanceren van korte en lange termijn doelstellingen?
  • Hoe vertaal ik agile op een nuttige manier naar mijn dagdagelijkse praktijk? Ā  Ā  Ā 
  • Hoe ziet mijnĀ marketingstrategie er uit als we in de fasen van awareness, appeal, ask, act en advocate ook gebruik maken van agile waarden, principes en methoden.

Wat gaan we dan concreet doen?

Op basis van een fictief nieuw product / dienst gaan we in kleine groepen stapsgewijs een (voorbeeld) marketing strategie samenstellen die concreet maakt hoe agile toe te passen in een marketingomgeving. Uiteraard gefaciliteerd en begeleid door een Agile coach die veel praktijk ervaring heeft. Aan het einde van de dag hopen we antwoorden,Ā ideeĆ«nĀ en inspiratie te hebben gegeven en kan je aan de slag met een concreet voorbeeld van een agile marketing strategie.

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Marc Nieman

    Marc Nieman

    Agile coach

    Marc is agile coach en geloof dat een agile mindset de voornaamste voorwoorden is om te kunnen overleven in de zakenwereld van vandaag. Het maakt niet uit of het hebben over een agile mindset, het DNA of het metabolisme van een organisatie, uiteindelijk gaat het allemaal om cultuur. We weten allemaal 'Culture eats strategy for breakfast' (and lunch and dinner). Een agile mindset draagt bij aan een cultuur waarin je succesvol kunt transformeren in een customer experience driven organisatie die investeert in technologie, data en menselijke creativiteit. Marc helpt professionals, team en complete organisaties bij het bouwen en versterken van hun agile mindset. Hij begeleidt hen bij de verandering van gedrag, communicatie, samenwerking en bovenal cultuur. Hierbij maakt hij gebruik van optimisme, een goede dosis energie en uiteraard zijn ervaring met en passie voor agile. Dit doet hij in alle lagen van een organisatie. Agile is voor alle disciplines relevant: IT, marketing, sales, HR, finance en management.

    Agile coach

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X