oktober, 2017

18okt15:3022:00Workshop: Ben jij een leider?Hoe word je een leider op het gebied van marketing/communicatie in de financiële brancheSchrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 75,– Normaal tarief € 125,–

Tijd

(Woensdag) 15:30 - 22:00

Locatie

ABN- AMRO

Gustav Mahlerlaan 10, 1082 PP Amsterdam, Nederland

Investering

NIMA Member € 75,–
Normaal tarief € 125,–

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar €50,- op dit event! Met bijvoorbeeld ons silver membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe Partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

NIMA Financial Services organiseert in oktober twee aansluitende workshops over je professional journey in Finance. Vanuit hedendaagse thema’s, zoals bijvoorbeeld de ontwikkeling van reputatieleadership, staan we stil bij de vraag: hoe de nieuwe Financial Services marketing en communicatie professional eruit ziet. Wat voor persoonlijk leadership wordt gevraagd in termen van kennis, ervaring, opleiding en karaktereigenschappen? Hoe ontwikkel je een loopbaan in Financial Services en wat is daarvoor nodig?

Tijdens deze sessie zal het begrip leadership opnieuw worden ingekleurd.

Voor wie?

We zijn natuurlijk benieuwd naar hoe de bank zich opnieuw heeft georganiseerd en over welke eigenschappen een moderne marketing en communicatie professional beschikt. Willem de Ruijter (Executive Director VMA Group Europe) en Suzanne van Kordelaar (Head of Group Communications ABNAMRO)  zullen vanuit hedendaagse thema’s hun visie geven op en de toekomst van marketeers en communicatieprofessionals in Financial Services.

Deze workshop is bedoeld voor: Marketing & communicatie professionals actief in financial services.

Sprekers 

Willem de Ruijter  neemt ons mee in de wereld van ‘the new profile for marketeers and communicators, the drive for strategic professionals, the use of metrics, the concept of guardians and growers, and the leadership challenge for marketeers and communicators involved’.

Suzanne van Kordelaar (Head of Group Communications) vertelt ons over de nieuwe richting die ABNAMRO voor reputatieontwikkeling is ingeslagen.

Wees erbij!

Programma

Exacte start en eindtijden komen online zodra deze bij ons bekend zijn.

Deze sessie heeft een vervolgsessie  op 25 oktober 2017. Kijk op de website van NIMA voor meer informatie

AANTAL PE PUNTEN

Nader te bepalen

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Bart Loije

    Bart Loije

    Manager Learning Development bij Robeco

    Met 16 jaar ervaring op olympisch en internationaal HR niveau houdt Bart zich bezig met personeelsplanning en faciliteren van Good naar Great. Met het begeleiden van een sportteam naar de Olympische spelen maar ook het faciliteren van mensen in het bedrijfsleven creëert hij een omgeving waarin iedereen verder gaat dan ze ooit voor mogelijk hebben kunnen houden.

    Manager Learning Development bij Robeco

  • Carolijne Frank

    Carolijne Frank

    Directeur bij Whyz

    Ik richt mij op interim en professional search van managers en specialisten in marketing, communications, sales, management & operations. Mijn opdrachtgevers zijn met name financiële en zakelijke dienstverleners, woningcorporaties en zorginstellingen. Daarnaast richt ik me op “Digital Transformation” omdat ik ervan overtuigd ben dat in deze wereld waar “change” een nieuwe constante factor is geworden, een ander type professionals nodig zijn om bedrijven te helpen bij de transformatie.

    Directeur bij Whyz

WordPress Themes
X
X
X