NIMA Workshop: Brand Storytelling (online) - wegens succes herhaald!

augustus, 2020

27aug09:3017:00Workshop: Brand Storytelling (online)Leer in 1 dag hoe je verhalen strategisch inzet voor interne en externe communicatie via ZoomSchrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 450 (excl. btw) Normaal tarief € 650 (excl. btw) Nu online en dus €50,- voordeliger!

Tijd

(Donderdag) 09:30 - 17:00

Locatie

ZOOM

Investering

NIMA Member € 450 (excl. btw)

Normaal tarief € 650 (excl. btw)

Nu online en dus €50,- voordeliger!

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar € 200 op dit event! Met bijvoorbeeld ons Silver Membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Wegens succes wordt de Workshop Brand Storytelling herhaald in 2020!

Hoe zet je verhalen in om je merk krachtig in de markt te zetten? We gaan op zoek naar ‘the big story’ van je merk en hoe je dat vertaalt naar ‘micro stories’. Ga aan de slag met jouw brand story-strategie!

De volgende onderwerpen komen aan bod:

Tijdens deze workshop van 1 dag nemen de StoryDiggers je mee op reis. Je leert hoe een verhaal écht werkt en wat veelgemaakte fouten zijn. We bespreken hoe je die principes succesvol toepast in marketing, maar ook in interne communicatie. Bovenal gaan we veel aan de slag, zodat je het direct in de vingers krijgt. Aan de hand van het Storytelling Canvas gaan we op zoek naar de ‘big story’ van je organisatie of merk. Vervolgens zetten we een verhaallijn of format op met zogeheten ‘micro stories’. De eerste ‘micro story’ wordt uitgewerkt in een storyboard. We halen onze inspiratie uit mooie praktijkvoorbeelden om onze eigen verhalen nog pakkender neer te zetten en te leren hoe je verhalen langdurig kan inzetten voor je merk. Uiteraard kijken we ook naar hoe het niet moet, zodat we die fouten niet zelf gaan maken. We leren als het waren van the good, the bad and the ugly.

Voor wie is de Workshop Brand Storytelling bedoeld?

Deze sessie is uitermate geschikt voor merkstrategen, marketing- en communicatieprofessionals, interne communicatieprofessionals en verandermanagers. Geen voorkennis vereist.

Na de workshop heb je een goed beeld van hoe je storytelling kunt inzetten voor je organisatie/merk. Je kunt de verhaaldynamiek van je ‘big story’ formuleren en dat vertalen naar een format met een serie ‘micro stories’. Je leert een brand story strategie opzet, levend houden en voor je laat werken. En ja, je kijkt nooit meer hetzelfde naar je favoriete boek, film of serie. 

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Ralph Poldervaart

    Ralph Poldervaart

    Founder van de Persona Company

    Ralph zet de boel graag in beweging bij organisaties. Door mensen te raken via verhalen, verbeelding en inlevingsvermogen. Als oprichter van Persona Company (2011) helpt hij marketingteams zich onder te dompelen in de belevingswereld van verschillende type klanten. In 2015 richtte hij samen met Sander van Duijn StoryDiggers op. Samen helpen ze organisaties de kracht van verhalen in te zetten in communicatie.

    Founder van de Persona Company

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X