Workshop: Brand Storytelling - NIMA

mei, 2021

11mei09:3017:00UitgelichtWorkshop: Brand Storytelling (online)Leer in één dag hoe je verhalen strategisch inzet voor interne en externe communicatieSchrijf je in! Investering: NIMA Member € 450 (excl. btw) Normaal tarief € 650 (excl. btw) Nu online dus € 50 voordeliger

Tijd

(Dinsdag) 09:30 - 17:00

Locatie

Zoom Video Communications

Investering

NIMA Member € 450 (excl. btw)

Normaal tarief € 650 (excl. btw)

Nu online dus € 50 voordeliger

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar € 200 op dit event! Met bijvoorbeeld ons Blue Membership van € 99,- heb je je investering er al meteen uit.

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je in!

Event beschrijving

De online workshop Brand Storytelling wordt beoordeeld met een 8,2 en dus wegens succes herhaald!

Hoe zet je verhalen in om je merk krachtig in de markt te zetten? We gaan op zoek naar ‘the big story’ van je merk en hoe je dat vertaalt naar ‘micro stories’. Ga aan de slag met jouw brand storystrategie!

De volgende onderwerpen komen aan bod:

Tijdens een workshop van één dag nemen de StoryDiggers je mee op reis. Je leert hoe een verhaal écht werkt en wat veelgemaakte fouten zijn. We bespreken hoe je die principes succesvol toepast in marketing, maar ook interne communicatie. Bovenal, gaan we veel aan de slag. Aan de hand van het Storytelling Canvas gaan we op zoek naar de ‘big story’ van je organisatie of merk. Om vervolgens een verhaallijn of format op te zetten met ‘micro stories’. De eerste ‘micro story’ wordt uitgewerkt in een storyboard. We halen onze inspiratie uit mooie praktijkvoorbeelden om onze eigen verhalen nog pakkender neer te zetten en te leren hoe je verhalen langdurig kan inzetten voor je merk.

Voor wie?

Deze sessie is uitermate geschikt voor merkstrategen, marketing en communicatie professionals, interne communicatie professionals, verandermanagers. Geen voorkennis vereist.

Na de workshop heb je een goed beeld hoe je storytelling kunt inzetten voor je organisatie/merk. Je kunt de verhaaldynamiek van je ‘big story’ formuleren en dat vertalen naar een format met een serie ‘micro stories’. Je leert een brand story strategie opzet, levend houden en voor je laat werken. En ja, je kijkt nooit meer hetzelfde naar je favoriete boek, film of serie. 

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Ralph Poldervaart

    Ralph Poldervaart

    Founder van de Persona Company & Storydiggers

    Ralph zet de boel graag in beweging bij organisaties. Door mensen te raken via verhalen, verbeelding en inlevingsvermogen. Als oprichter van Persona Company (2011) en Storydiggers helpt hij marketingteams zich onder te dompelen in de belevingswereld van verschillende type klanten. In 2015 richtte hij samen met Sander van Duijn StoryDiggers op. Samen helpen ze organisaties de kracht van verhalen in te zetten in communicatie.

    Founder van de Persona Company & Storydiggers

  • Sander van Duijn

    Sander van Duijn

    Oprichter Storydiggers

    Als oprichter van Storydiggers heeft Sander van Duijn na een aantal omzwervingen in marketingadvies zich volledig toegelegd op Storytelling voor organisatie Samen met mede-oprichter Ralph Poldervaart weten ze de kern van het verhaal snel te vinden. Vanuit het basisverhaal helpen ze organisaties hun verhaal vast te leggen en vervolgens uit te dragen.

    Oprichter Storydiggers

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X