Community Management in coronatijd - Nieuwe workshop bij NIMA!

oktober, 2020

30okt09:3012:30NIEUW! Workshop: Community Management (online - halve dag)Hoe verbind je jouw community aan medewerkers, klanten en partners aan je bedrijf? Schrijf je snel in! Investering: Nu online dus € 50,- voordeliger! NIMA Member: € 200,- (excl. btw) Normaal tarief: € 400,- (excl. btw)

Tijd

(Vrijdag) 09:30 - 12:30

Locatie

Zoom Video Communications

Investering

Nu online dus € 50,- voordeliger!

NIMA Member: € 200,- (excl. btw)
Normaal tarief: € 400,- (excl. btw)

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar € 200 op dit event! Met bijvoorbeeld ons Silver Membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Nu face-to-facecontact moeilijk tot stand komt, is het des te duidelijker hoe belangrijk het is om via online middelen contact te hebben met collega’s, partners en klanten.

De mensen in en om jouw bedrijf vormen jouw community. Hoe verbind je zo’n community van medewerkers, klanten en partners aan je bedrijf? Communities zijn het grote geheim achter de groei en het succes van bedrijven en sociale bewegingen. Door je community online te faciliteren creëer je vertrouwen bij je doelgroep en bouw en continueer je online de relaties die je normaal misschien zou ontmoeten op kantoor. Je community is er. Of je nu wilt of niet. Hoe kun jij samen met je community gaan bouwen aan je marketing, je productaanbod, je customer service en optimalisatie van de online samenwerking van jouw team en bedrijf?

Programma

Tijdens deze workshop behandelen we de volgende onderdelen en gaan we aan de slag met het Community Canvas.

  • Inspired by: Succesvolle communities
  • Typen community
  • Identificeer je eigen community
  • Bouw je eigen community
  • Tips en tricks hoe je meer uit je community of teams kan halen

Wat levert deze workshop je op?

Na deze workshop heb je een actieplan gemaakt voor je eigen community en kan je actief aan de slag met het Community Canvas om jouw community tot een succes te maken. Je weet nu wat communities en de verschillende typen zijn en heb je deze vertaald naar je eigen organisatie.

Voor wie is deze workshop bedoeld?

Deze workshop is bedoeld voor mensen met een afdelingsoverstijgende functie, zodat je kan kijken naar je organisatie en zijn community. De workshop is geschikt voor mensen die meer uit hun community, social intranet, teams of andere interactieve oplossingen willen halen binnen hun bedrijf. Basiskennis van marketingcommunicatie is gewenst.

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Anke Kuipers

    Anke Kuipers

    Founder - Kubro.works

    Anke Kuipers, concept ontwikkelaar, game designer, social collaboration engineer en medeoprichter van o.a. Kubro (www.kubro.works). Anke helpt toonaangevende bedrijven bij het bedenken van sociaal strategische concepten en hoe je deze implementeert en geadopteerd krijgt in de organisatie, zodat het gewenste succes kan worden behaald. Zo werkte ze voor bedrijven als FloraHolland, ING, Mecanoo en Gemeente Den Haag. Daarnaast zette ze succesvol een crowd-funding campagne op voor haar bedrijf Bend-it (www.bend-it.com). Anke: “Veel te vaak wordt er al naar een oplossing gekeken voor de uitdaging of het probleem compleet helder is. Daarbij wordt voor het oplossen van een uitdaging vaak maar gedacht vanuit één perspectief. Dit leidt regelmatig tot een teleurstelling omdat het concept niet de waarde oplevert die men had verwacht”. Anke is gedreven om resultaten neer te zetten die er toe doen en om andere met haar inzichten te helpen om deze te realiseren. Verbinden en het creëren van waarde staan hierbij centraal.

    Founder - Kubro.works

  • Anke van der Sluis

    Anke van der Sluis

    Consultant Communicatie & Verandermanagement, Founder - Vice Versa

    Anke werkt sinds 2014 als interim professional in de corporate wereld vanuit Vice Versa Communicatie. Daarnaast is ze sinds 2017 eigenaar van Social Abonnement, een contentmarketingbureau voor het MKB. Met haar advisering, workshops en trainingen wil ze corporates en MKB ondernemers inspireren om minder communicatie te zenden en meer interactie te bereiken met menselijke communicatie. Minder corporate en ego-communicatie en meer fan-communicatie, ambassadeursmarketing, human 2 human (H2H) en communitymanagement. Anke: “Ik zie het enthousiasme en de betrokkenheid bij medewerkers, klanten en andere community leden toenemen als ze elkaar ontmoeten in een community die waarde toevoegt. Dit directe contact brengt vele veranderingen met zich mee en heeft invloed op de resultaten van de organisatie.”

    Consultant Communicatie & Verandermanagement, Founder - Vice Versa

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X