maart, 2018

27mrt09:0017:30UitgelichtWorkshop: Contentstrategie voor social media (Rotterdam)Leer hoe je social media effectief in kan zetten! Schrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 450,– Normaal tarief € 650,– Dit is inclusief lunch.

Tijd

(Dinsdag) 09:00 - 17:30

Locatie

Rotterdam

Investering

NIMA Member € 450,–
Normaal tarief € 650,–
Dit is inclusief lunch.

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar €200,- op dit event! Met bijvoorbeeld ons silver membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe Partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Het inzetten van content op social media is voor veel bedrijven een effectieve manier om op social media zichtbaar te zijn en doelgroepen in beweging te krijgen. Het hebben van een contentstrategie is belangrijk om je content doelgericht in te zetten.

Een juiste contentstrategie kan het helpen bij:
– Het vergroten van je bereik;
– Het stimuleren van interactie;
– Een betere reputatie en imago;
– Het genereren van verkeer en leads.

Wat levert deze workshop jou op?

Tijdens de workshop ga je aan de slag met het ‘See, Think, Do’-raamwerk. Aan de hand hiervan ontwikkel je een contentstrategie voor social media. Hiermee leer je hoe social media kan worden ingezet om je doelgroep effectief te bereiken. Maar ook hoe je deze kunt inspireren en uiteindelijk tot actie kan laten overgaan door de inzet van content. Na afloop van deze workshop heb je een eigen strategische basis gelegd voor de inzet van content op social media. Ook bezit je de tools en handvatten om hiermee zelf de vervolgstappen in de praktijk te maken.

Vorm

Deze workshop omvat:
– Een interactieve presentatie;
– Verschillende werkopdrachten;
– Een presentatie van een gastspreker die ervaringen uit de eigen praktijk zal delen.

Voor deelname aan deze workshop is gebruik van een eigen laptop noodzakelijk in verband met diverse werkopdrachten tijdens de workshop.

Voor wie?

Deze workshop ‘Contentstrategie voor social media’ is geschikt voor marketing-, communicatie- en salesprofessionals die op een strategische wijze aan de slag willen met het inzetten van content op social media. De opgedane kennis kun je direct in de praktijk brengen. Hierdoor kun je een eigen contentstrategie ontwikkelen, of de huidige strategie toetsen

Sprekers voor dit event

  • Martijn Baten

    Martijn Baten

    Nederlandse Social Media Academie

    Martijn Baten is medeoprichter van de Nederlandse Social Media Academie (NSMA) en van hieruit actief als trainer, auteur en docent. Daarnaast werkt hij als social media specialist voor snelgroeiende startups en internetconcepten om hen te ondersteunen bij het behalen van zakelijk resultaat met social media. In het werk van Martijn komt de passie voor online ondernemerschap samen met de kennis en ervaring van het resultaatgericht inzetten van social media. Naast zijn kennis van social media heeft Martijn ervaring met online marketing, content creatie, online branding en het verzorgen van PR.

    Nederlandse Social Media Academie

  • Willemijn Vader

    Willemijn Vader

    Mede-eigenaar en creatief directeur van PR, Content en Digital Marketing bedrijf Whizpr en Deepr

    Willemijn Vader is mede-eigenaar en creatief directeur van PR, Content en Digital Marketing bedrijf Whizpr en Deepr. Binnen deze organisaties verzorgt ze de communicatie voor grote technology & lifestyle bedrijven, waaronder Google, T-Mobile, VMware, Dell, Logitech en Salesforce. Ze heeft meer dan 16 jaar ervaring in PR en is als een van de eerste PR-professionals aangehaakt op de mogelijkheden van social media om de doelgroepen van haar klanten te bereiken. In de afgelopen jaren combineert ze dat met de kracht van digital marketing. Leidend daarin is de kracht van content. Een authentiek en relevant verhaal vindt immers zijn eigen weg naar de juiste ontvanger. Zij weet als geen ander de art of storytelling te combineren met de buyer journey.

    Mede-eigenaar en creatief directeur van PR, Content en Digital Marketing bedrijf Whizpr en Deepr

WordPress Themes
X
X
X