Workshop: Contentstrategie voor Social Media in dag (Online) - NIMA

mei, 2020

07mei09:0016:00Workshop: Contentstrategie voor Social Media (Online)Leer in 1 dag hoe je social media effectief in kan zettenSchrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 450 (excl. btw) Normaal tarief € 650 (excl. btw)  

Tijd

(Donderdag) 09:00 - 16:00

Locatie

ZOOM

Investering

NIMA Member € 450 (excl. btw)

Normaal tarief € 650 (excl. btw)

 

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar € 200 op dit event! Met bijvoorbeeld ons Silver Membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Het gebruik van content op social media is voor bedrijven een effectieve manier om op social media zichtbaar te zijn en doelgroepen in beweging te krijgen. Bedrijven die hun content doelgericht willen inzetten hebben baat bij een goede contentstrategie als basis.

Een contentstrategie kan helpen bij:

  • het vergroten van bereik
  • het stimuleren van interactie
  • een betere online reputatie en imago
  • het genereren van verkeer, leads en conversies

Wat levert deze workshop jou op?

Tijdens deze online workshop ga je aan de slag met het ‘See, Think, Do, Care’-raamwerk. Aan de hand van dit model ontwikkel je tijdens de workshop een contentstrategie voor social media. Hiermee leer je hoe social media kan worden ingezet om je klanten effectief te bereiken. Je leert wat het juiste moment is om ze te bereiken en met welke middelen en welke boodschap je het grootste effect genereert. Na het volgen van deze workshop weet je hoe je klanten online kunt inspireren en uiteindelijk tot actie kan laten overgaan, allemaal door de inzet van content op social media. Bovendien heb je na afloop een eigen strategische basis gelegd voor de inzet van content op social media. Ook bezit je de tools en handvatten om zelf de vervolgstappen in de praktijk te maken.

Deze workshop omvat:

  • een interactieve presentatie
  • verschillende werkopdrachten
  • een presentatie van een gastspreker die ervaringen uit de eigen praktijk zal delen

Voor wie?

De Workshop Contentstrategie voor Social Media is geschikt voor marketing-, communicatie- en salesprofessionals die op een strategische wijze aan de slag willen met het inzetten van content op social media. De opgedane kennis kun je tijdens de workshop direct in de praktijk brengen door de verschillende werkopdrachten. Hierdoor kun je de aanzet voor een eigen contentstrategie ontwikkelen, of de huidige strategie toetsen.

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Martijn Baten

    Martijn Baten

    Medeoprichter Nederlandse Social Media Academie

    Martijn Baten is medeoprichter van de Nederlandse Social Media Academie (NSMA) en is van hieruit actief als trainer, auteur en docent. Daarnaast werkt hij als social mediaspecialist voor snelgroeiende bedrijven en internetconcepten om hen te ondersteunen bij het behalen van zakelijk resultaat met social media. In het werk van Martijn komt de passie voor online ondernemerschap terug samen met de kennis en ervaring van het resultaatgericht inzetten van social media. Naast zijn kennis van social media heeft Martijn ervaring met online marketing, content creatie, online branding en het verzorgen van PR.

    Medeoprichter Nederlandse Social Media Academie

  • Pauline Krebbers

    Pauline Krebbers

    Eigenaar Content Matters Rotterdam

    Pauline heeft een passie voor het creëren van merkwaarde door middel van social media en online customer engagement. Ze combineert haar inzichten en kennis over digitale marketingstrategie met een stevige lading werkervaring.

    Eigenaar Content Matters Rotterdam

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X