oktober, 2019

01okt09:3017:00UitgelichtWorkshop: Contentstrategie voor social mediaLeer in één dag hoe je social media effectief in kan zettenSchrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 500 (excl. btw) Normaal tarief € 700 (excl. btw) Inclusief lunch en een netwerkborrel in de NIMA-kroeg

Tijd

(Dinsdag) 09:30 - 17:00

Locatie

NIMA

Hogehilweg 16, Amsterdam

Investering

NIMA Member € 500 (excl. btw)

Normaal tarief € 700 (excl. btw)

Inclusief lunch en een netwerkborrel in de NIMA-kroeg

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar € 200 op dit event! Met bijvoorbeeld ons Silver Membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Het gebruik van content op social media is voor bedrijven een effectieve manier om op social media zichtbaar te zijn en doelgroepen in beweging te krijgen. Bedrijven die hun content doelgericht willen inzetten hebben baat bij een goede contentstrategie als basis.

Een contentstrategie kan helpen bij:

  • Het vergroten van bereik
  • Het stimuleren van interactie
  • Een betere online reputatie en imago
  • Het genereren van verkeer, leads en conversies

Wat levert deze workshop jou op?

Tijdens de workshop ga je aan de slag met het ‘See, Think, Do, Care’-raamwerk. Aan de hand hiervan ontwikkel je tijdens de workshop een contentstrategie voor social media. Hiermee leer je hoe social media kan worden ingezet om je klanten effectief te bereiken op het juiste moment met de juiste boodschap en middelen. Je leert hoe je klanten online kunt inspireren en uiteindelijk tot actie kan laten overgaan door de inzet van content op social media. Na afloop van deze workshop heb je een eigen strategische basis gelegd voor de inzet van content op social media. Ook bezit je de tools en handvatten om hiermee zelf de vervolgstappen in de praktijk te maken.

Deze workshop omvat:

  • Een interactieve presentatie
  • Verschillende werkopdrachten
  • Een presentatie van een gastspreker die ervaringen uit de eigen praktijk zal delen

Voor deelname aan deze workshop is gebruik van een eigen laptop noodzakelijk in verband met diverse werkopdrachten tijdens de workshop.

Het volgen van de workshop geeft je alle tools om social media op een doelgerichte manier in te zetten voor je organisatie. Je gaat na de workshop naar huis met een uitgewerkt raamwerk dat hiervoor als handvat en naslagwerk kan dienen.

Voor wie?

De workshop ‘Contentstrategie voor social media’ is geschikt voor marketing-, communicatie- en salesprofessionals die op een strategische wijze aan de slag willen met het inzetten van content op social media. De opgedane kennis kun je tijdens de workshop direct in de praktijk brengen door de verschillende werkopdrachten. Hierdoor kun je de aanzet voor een eigen contentstrategie ontwikkelen, of de huidige strategie toetsen.

Sprekers voor dit event

  • Martijn Baten

    Martijn Baten

    Medeoprichter Nederlandse Social Media Academie

    Martijn Baten is medeoprichter van de Nederlandse Social Media Academie (NSMA) en van hieruit actief als trainer, auteur en docent. Daarnaast werkt hij als social media specialist voor snelgroeiende bedrijven en internetconcepten om hen te ondersteunen bij het behalen van zakelijk resultaat met social media. In het werk van Martijn komt de passie voor online ondernemerschap samen met de kennis en ervaring van het resultaatgericht inzetten van social media. Naast zijn kennis van social media heeft Martijn ervaring met online marketing, content creatie, online branding en het verzorgen van PR.

    Medeoprichter Nederlandse Social Media Academie

  • Willemijn Vader

    Willemijn Vader

    Specialist in Story Marketing

    Willemijn Vader is specialist in Story Marketing. Als zelfstandig adviseur laat ze organisaties, die stoeien met hun merkverhaal, zien hoe de wetenschap van storytelling ingezet wordt om een constante en relevante stroom van content te genereren waarmee zij klanten weten te binden en te bewegen door hun buyer journey. Daarnaast verzorgt zij voor bureaus en marketingteams workshops in Geïntegreerde Marketing & Communicatie en Storytelling. Tevens is zij in te huren als spreker over Story Marketing. Voorheen was Willemijn Vader mede-eigenaar en creatief directeur van PR, Content & Digital Marketing bureau Whizpr en Deepr, waar ze werkte voor bedrijven als Google, T-Mobile, Marktplaats, PayPal, Sony, VMware, Logitech en Salesforce. Ze heeft meer dan 18 jaar ervaring in PR, social media en digital marketing.

    Specialist in Story Marketing

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X