januari, 2019

25jan09:0017:30Workshop: Contentstrategie voor social mediaLeer hoe je social media effectief in kan zettenSchrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 500,– (excl. BTW) Normaal tarief € 700,– (excl. BTW) Dit is inclusief lunch.

Tijd

(Vrijdag) 09:00 - 17:30

Locatie

NIMA

Hogehilweg 16, Amsterdam

Investering

NIMA Member € 500,– (excl. BTW)
Normaal tarief € 700,– (excl. BTW)
Dit is inclusief lunch.

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar €200,- op dit event! Met bijvoorbeeld ons silver membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe Partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Het inzetten van content op social media is voor veel bedrijven een effectieve manier om op social media zichtbaar te zijn en doelgroepen in beweging te krijgen. Het hebben van een contentstrategie is belangrijk om je content doelgericht in te zetten.

Een juiste contentstrategie kan het helpen bij:
– Het vergroten van je bereik;
– Het stimuleren van interactie;
– Een betere reputatie en imago;
– Het genereren van verkeer en leads.

Wat levert deze workshop jou op?

Tijdens de workshop ga je aan de slag met het ‘See, Think, Do’-raamwerk. Aan de hand hiervan ontwikkel je een contentstrategie voor social media. Hiermee leer je hoe social media kan worden ingezet om je doelgroep effectief te bereiken. Maar ook hoe je deze kunt inspireren en uiteindelijk tot actie kan laten overgaan door de inzet van content. Na afloop van deze workshop heb je een eigen strategische basis gelegd voor de inzet van content op social media. Ook bezit je de tools en handvatten om hiermee zelf de vervolgstappen in de praktijk te maken.

Vorm

Deze workshop omvat:
– Een interactieve presentatie;
– Verschillende werkopdrachten;
– Een presentatie van een gastspreker die ervaringen uit de eigen praktijk zal delen.

Voor deelname aan deze workshop is gebruik van een eigen laptop noodzakelijk in verband met diverse werkopdrachten tijdens de workshop.

Voor wie?

Deze workshop ‘Contentstrategie voor social media’ is geschikt voor marketing-, communicatie- en salesprofessionals die op een strategische wijze aan de slag willen met het inzetten van content op social media. De opgedane kennis kun je direct in de praktijk brengen. Hierdoor kun je een eigen contentstrategie ontwikkelen, of de huidige strategie toetsen

Sprekers voor dit event

  • Martijn Baten

    Martijn Baten

    Nederlandse Social Media Academie

    Martijn Baten is medeoprichter van de Nederlandse Social Media Academie (NSMA) en van hieruit actief als trainer, auteur en docent. Daarnaast werkt hij als social media specialist voor snelgroeiende startups en internetconcepten om hen te ondersteunen bij het behalen van zakelijk resultaat met social media. In het werk van Martijn komt de passie voor online ondernemerschap samen met de kennis en ervaring van het resultaatgericht inzetten van social media. Naast zijn kennis van social media heeft Martijn ervaring met online marketing, content creatie, online branding en het verzorgen van PR.

    Nederlandse Social Media Academie

  • Willemijn Vader

    Willemijn Vader

    Specialist in Story Marketing

    Willemijn Vader is specialist in Story Marketing. Als zelfstandig adviseur laat ze organisaties, die stoeien met hun merkverhaal, zien hoe de wetenschap van storytelling ingezet wordt om een constante en relevante stroom van content te genereren waarmee zij klanten weten te binden en te bewegen door hun buyer journey. Daarnaast verzorgt zij voor bureaus en marketingteams workshops in Geïntegreerde Marketing & Communicatie en Storytelling. Tevens is zij in te huren als spreker over Story Marketing. Voorheen was Willemijn Vader mede-eigenaar en creatief directeur van PR, Content & Digital Marketing bureau Whizpr en Deepr, waar ze werkte voor bedrijven als Google, T-Mobile, Marktplaats, PayPal, Sony, VMware, Logitech en Salesforce. Ze heeft meer dan 18 jaar ervaring in PR, social media en digital marketing.

    Specialist in Story Marketing

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X