juni, 2019

05jun09:0017:30Workshop: Copywriting – Verbal IdentityZó schrijf je voor een merk.Schrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 500,– (excl. BTW) Normaal tarief € 700,– (excl. BTW) inclusief lunch en het boek ‘Nogal Lange Koekjes of Huisgemaakte luxe roomboterassorti’(t.w.v. €14,95)

Tijd

(Woensdag) 09:00 - 17:30

Locatie

NIMA

Hogehilweg 16

Investering

NIMA Member € 500,– (excl. BTW)
Normaal tarief € 700,– (excl. BTW)

inclusief lunch en het boek ‘Nogal Lange Koekjes of Huisgemaakte luxe roomboterassorti’(t.w.v. €14,95)

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar €200,- op dit event! Met bijvoorbeeld ons silver membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe Partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Wegens succes herhalen we ook in 2019 de workshop copywriting!

Exclusieve sessie voor maximaal 16 deelnemers. 

Wegens succes wordt deze workshop herhaald. Beoordeeld met een 8.3! 

Wat is het?

De kleuren van een merk liggen meestal wel vast. Maar soms klinkt een merk als degene die ervoor schrijft. En dat klopt eigenlijk niet. Sterke merken hebben dan ook een duidelijk omschreven tone-of-voice, een verbal identity. Maar hoe kom je tot die toon? En hoe houd je hem vol? In deze workshop krijg je vuistregels voor het schrijven van een goede commerciële tekst en laten we je zien hoe je voor een merk schrijft. Je werkt op deze dag met het boekje ‘Nogal Lange Koekjes of Huisgemaakte luxe roomboterassorti. Zo schrijf je voor een merk’.

Ik vond het een heel nuttige workshop. Leuk om zowel heel veel voorbeelden van de anderen te horen en ook met je eigen tekst aan de slag te gaan en hier ook direct feedback op te krijgen. Ik vond het echt heel leerzaam.” Inge Bruil – Merin

Voor wie?

Ben je marketeer, zet je posts op Facebook, blog of vlog je voor je merk of heb je veel contact met klanten, omdat je bijvoorbeeld bij de klantenservice of het webcareteam werkt? Dan is deze workshop precies wat je zoekt. Ben je nog niet zo heel lang copywriter of heb je meer ervaring in website- dan merkenbouw? Ook dan heb je veel aan deze dag.

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Daniëlle van Hengst en Willemijn Menken

    Daniëlle van Hengst en Willemijn Menken

    Copywriters Daniëlle van Hengst en Willemijn Menken kennen elkaar van reclamebureau TBWA, waar ze hebben geschreven voor klanten als Albert Heijn, ING Bank en Beiersdorf. Willemijn is nu freelance copywriter, schrijft onder meer voor Ziggo, Nuon en HEMA en geeft workshops copywriting aan studenten en professionals. Daniëlle is afgestudeerd taalkundige en als copywriter verantwoordelijk voor de tone-of-voice van onder meer IKEA. Hun boekje Nogal lange koekjes of huisgemaakte roomboterassorti is door het vakblad Onze Taal uitgeroepen tot een van de vier ‘Mooie taalboeken van 2015’. Danielle en Willemijn zijn tijdens de vorige Workshop over Copywriting beide beoordeeld met een 8.1!

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X