mei, 2018

08mei09:3017:30Workshop: het waarmaken van de ideale Customer Journey (Rotterdam)Leer een excellente Customer Journey creëren en blijvend waarmakenSchrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 450,– Normaal tarief € 650,–

Tijd

(Dinsdag) 09:30 - 17:30

Locatie

Tribes Rotterdam Blaak

Blaak 34

Investering

NIMA Member € 450,–
Normaal tarief € 650,–

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar €200,- op dit event! Met bijvoorbeeld ons silver membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe Partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Het blijven waarmaken van de ideale Customer journey is alleen maar mogelijk wanneer het niet alleen het verhaal van de marketingafdeling is, maar leeft binnen het hele bedrijf. Wat je hierbij kan helpen is het opstellen van een Employee journey naast de Customer journey. De masterclass wordt gegeven door Anders Jansen en Marc Westeneng.

“Bij dit soort meetings heb je het gevoel: meer, meer, meer!”

– Deelnemer masterclass

Wat levert deze masterclass jou op?

De masterclass over Customer journey brengt je concrete inzichten en inspiratie over het ontwerpen van een excellente ervaring voor jouw klanten en het blijvend waarmaken van deze ervaring. Bouwstenen van het programma zijn: aanpak van een Customer journey-traject, de elementen van de ideale Customer journey en het koppelen van de Employee journey.

Gedurende de masterclass pas je de theorie en praktische tips toe op de Customer journey van jouw organisatie. Concreet resultaat waarmee jij aan het einde van de dag naar huis gaat: een schets van je ‘eigen’ Customer journey map, inclusief assessment op de belangrijkste servicedrijfveren binnen die journey en concrete ideeën voor re-design.

Wat neem je deze dag mee?

  • Inzicht in de bouwstenen van een ideale Customer journey, incl. assessment van de Customer journey van je eigen organisatie
  • Inzicht in het werken met Customer journey mapping, incl opzet voor je eigen customer journey-map
  • Inzicht in do’s & don’ts van een customer journey aanpak
  • Inzicht in de bouwstenen van een ideale Employee journey, inclusief assessment van de Employee journey van je eigen organisatie

Wil je meer lezen over drie valkuilen die je wilt (en kunt) voorkomen bij een Customer journey? Lees dan hier het interview met Marc Westeneng in FACTO.

VOORPROEFJE?

Anders Jansen heeft een gratis Webinar gegeven over het thema customer journey, bekijk deze hier.

NIMA biedt deze workshop aan in samenwerking met:

logo-flow-png-bestand

Sprekers voor dit event

  • Marc Westeneng

    Marc Westeneng

    Specialist op het gebied van strategie, loyaliteit, NPS, Customer journey, customer experience en Internal branding

    Marc Westeneng is specialist op het gebied van strategie, loyaliteit, NPS, Customer journey, customer experience en Internal branding. Hij adviseert al meer dan 20 jaar dienstverleners, zoals Rabobank, Pon, Schiphol en Carglass. De ‘why’ die hem drijft: dienstverlening die het leven mooier maakt, mooier voor klanten en mooier voor medewerkers. In zijn overtuiging is daarvoor nodig dat marketing geen communicatie-ding is, maar een mentaliteit die de hele organisatie doortrekt. “Marc heeft kennis van zaken en weet dit goed over te brengen met concrete, actuele en leuke cases.” Emy Leemans – Rabobank Nederland

    Specialist op het gebied van strategie, loyaliteit, NPS, Customer journey, customer experience en Internal branding

WordPress Themes
X
X
X