december, 2020
Tijd
(Donderdag) 13:30 - 17:00
Locatie
Microsoft Teams
Online
Investering
NIMA Member € 500,– (excl. BTW)
Normaal tarief € 700,– (excl. BTW)
WORD MEMBER EN BESPAAR
Word member en bespaar € 200 op dit event! Met bijvoorbeeld ons Blue Membership van € 99,- heb je je investering er al meteen uit.
Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.
SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT
Schrijf je snel in!Event beschrijving
Wegens succes herhaald. Sessie beoordeeld met een 8,3! Zeer goed op inhoud, handige tools en interactief. Henk de Zwaan - Univé Verzekeringen De verschuiving van offline naar digitale media, iedere marketeer krijgt
Event beschrijving
Wegens succes herhaald. Sessie beoordeeld met een 8,3!
Zeer goed op inhoud, handige tools en interactief. Henk de Zwaan – Univé Verzekeringen
De verschuiving van offline naar digitale media, iedere marketeer krijgt ermee te maken. Fenomenen als de ‘Youtube en Netflix-generatie’ zorgen voor grote uitdagingen en onzekerheden binnen de traditionele media inzet. Toch schept dit voor de online georiënteerde marketeer veel mogelijkheden om zich te onderscheiden.
De hoeveelheid data is nog nooit zo groot geweest. Door kanalen als online video, radio, digitale buitenreclame & display advertising te combineren met data ben je in staat jouw doelgroep veel gerichter te bereiken met een persoonlijke boodschap, ook binnen jouw branding strategie. Een perfecte aansluiting op jouw TV & Radio inzet. Het digitale medialandschap is in constant ontwikkeling. Ondanks de mogelijkheden zorgt dit ervoor dat veel marketeers verdwaald raken in de opties en zich vasthouden aan hun traditiegetrouwe marketing inzet.
Door meer inzicht te geven in het digitale branding landschap en een roadmap te bieden leer je welke branding kanalen je het beste in kunt zetten, ter aanvulling op je huidige traditionele media.
Tijdens deze workshop leer je welke ontwikkelingen er zijn binnen het digitale branding landschap en welke rol data speelt om meer resultaat uit jouw branding-kanalen te halen. De workshop is een constant samenspel tussen theorie en praktijk. Uit elke onderdeel komt er een opdracht voort. Dit om de kennis op de juiste manier op te doen en daadwerkelijk een branding strategie vorm te geven.
Programma
De masterclass bestaat uit twee dagdelen via Teams (10 en 17 december 2020 – 13.30 – 17.00 uur
10 december 2020:
- Introductie digitale media branding landschap
- Introductie Data Driven Branding model
- Data voor inzichten digitale persona’s
- Data voor targeting digital campagnes
17 december 2020:
- Data voor data driven (gepersonaliseerde) creaties
- Data voor resultaat evaluatie & attributie online marketing kanalen
- Data voor campagne optimalisatie
- Uitwerken digitale branding strategie
- Van theorie naar praktijk – Wat zijn de next steps?
AANTAL PE PUNTEN
Organisator
NIMA
Sprekers voor dit event
-
Dennis Reus
Dennis Reus
Digital Advertising Consultant | Display - Trafficbuilders
Dennis is werkzaam bij Traffic Builders als Digital Advertising Consultant Display. Hij houdt het overzicht tussen verschillende complexe display-campagnes en is het aanspreekpunt voor key-accounts en discipline-overstijgende opdrachten.
Digital Advertising Consultant | Display - Trafficbuilders