juni, 2019

27jun09:0017:30UitgelichtWorkshop: Data Driven BrandingDe juiste inzet van je digitale mediaSchrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 500,– (excl. BTW) Normaal tarief € 700,– (excl. BTW) Inclusief lunch en netwerkborrel.

Tijd

(Donderdag) 09:00 - 17:30

Locatie

NIMA

Hogehilweg 16, Amsterdam

Investering

NIMA Member € 500,– (excl. BTW)
Normaal tarief € 700,– (excl. BTW)

Inclusief lunch en netwerkborrel.

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar €200,- op dit event! Met bijvoorbeeld ons silver membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe Partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Wegens succes herhaald. Sessie beoordeeld met een 8,3!

Zeer goed op inhoud, handige tools en interactief. Henk de Zwaan – Univé Verzekeringen

De verschuiving van offline naar digitale media, iedere marketeer krijgt ermee te maken. Fenomenen als de “Youtube en Netflix generatie” zorgen voor grote uitdagingen en onzekerheden binnen de traditionele media inzet. Toch schept dit voor de online georiënteerde marketeer veel mogelijkheden om zich te onderscheiden.

De hoeveelheid data is nog nooit zo groot geweest. Door kanalen als online video, radio, digitale buitenreclame & display advertising te combineren met data ben je in staat jouw doelgroep veel gerichter te bereiken met een persoonlijke boodschap, ook binnen jouw branding strategie. Een perfecte aansluiting op jouw TV & Radio inzet. Het digitale medialandschap is in constant ontwikkeling. Ondanks de mogelijkheden zorgt dit ervoor dat veel marketeers verdwaald raken in de opties en zich vasthouden aan hun traditiegetrouwe marketing inzet.
Door meer inzicht te geven in het digitale branding landschap en een roadmap te bieden leer je welke branding kanalen je het beste in kunt zetten, ter aanvulling op je huidige traditionele media.

Tijdens deze workshop leer je welke ontwikkelingen er zijn binnen het digitale branding landschap en welke rol data speelt om meer resultaat uit jouw branding kanalen te halen. De workshop is een constant samenspel tussen theorie en praktijk. Uit elke onderdeel komt er een opdracht voort. Dit om de kennis op de juiste manier op te doen en daadwerkelijk een branding strategie vorm te geven.

Programma

09:00-09:30: Ontvangst

09:30-10:30: Introductie digitale media branding landschap

10:30-11:00: Introductie Data Driven Branding model

11:00-11:45: Data voor inzichten digitale persona’s

11:45-12:30: Data voor targeting digital campagnes

12:30- 13:30: Pauze

13:30-14:15:  Data voor data driven (gepersonaliseerde) creaties

14:15- 15:00: Data voor resultaat evaluatie & attributie online marketing kanalen

15:00- 15:45: Data voor campagne optimalisatie

15:45-16:30: Uitwerken digitale branding strategie

16:30- 17:00: Van theorie naar praktijk – Wat zijn de next steps?

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Dennis Reus

    Dennis Reus

    Digital Advertising Consultant | Display

    Dennis is werkzaam bij Traffic Builders als Digital Advertising Consultant Display. Hij houdt het overzicht tussen verschillende complexe display-campagnes en is het aanspreekpunt voor key-accounts en discipline-overstijgende opdrachten.

    Digital Advertising Consultant | Display

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X