november, 2017

21nov09:00- 17:30Workshop: het waarmaken van de ideale Customer Journey (B2B) in RotterdamLeer een excellente Customer Journey creëren en blijvend waarmakenSchrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 450,– Normaal tarief € 650,–

Tijd

(Dinsdag) 09:00 - 17:30

Locatie

Rotterdam

Investering

NIMA Member € 450,–
Normaal tarief € 650,–

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar €200,- op dit event! Met bijvoorbeeld ons silver membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe Partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

(Deze workshop is in februari 2017 beoordeeld met een 8.1)

Een ideale B2B Customer journey ontwerpen is één, het iedere dag waarmaken is een nog grotere uitdaging. Het blijven waarmaken van de ideale Customer journey is alleen maar mogelijk wanneer het niet alleen het verhaal van de marketingafdeling is, maar leeft binnen het hele bedrijf. Wat je hierbij kan helpen is het opstellen van een Employee journey – naast de Customer journey.

Wat levert deze NIMA workshop jou op?

Deze workshop brengt je concrete inzichten en bruikbare inspiratie over het ontwerpen van een excellente ervaring voor jouw klanten en het blijvend waarmaken van deze ervaring. Bouwstenen van het programma zijn: aanpak van een customer journey-traject, de elementen van de ideale customer journey en het koppelen van de employee journey. Gedurende de workshop pas je de theorie en praktische tips toe op de customer journey van jouw organisatie. Concreet resultaat waarmee jij aan het einde van de dag naar huis gaat: een schets van je ‘eigen’ customer journey map, inclusief assessment op de belangrijkste servicedrijfveren binnen die journey en concrete ideeën voor re-design.

Wat neem je aan het eind van deze dag mee?

  • Kennis over de bouwstenen van een ideale customer journey, inclusief assessment van de customer journey van je eigen organisatie;
  • Inzicht in het werken met Customer Journey Mapping, inclusief opzet voor je eigen customer journey map;
  • De do’s & don’ts van een customer journey-aanpak;
  • Inzicht in de bouwstenen van een ideale employee journey, inclusief assessment van de employee journey van je eigen organisatie.

Een van de deelnemers van deze workshop mailde ons: ‘Bij dit soort meetings heb je het gevoel: meer, meer, meer!’

Voorproefje?

Anders Jansen heeft een gratis Webinar gegeven over het thema customer journey, bekijk deze hier.

NIMA biedt deze workshop aan in samenwerking met:

logo-flow-png-bestand

GRATIS Ebook B2B Marketing
Nú al geïnspireerd worden? Vraag dan het gratis eBook ‘B2B Marketing’ aan. De onderwerpen in dit boek zijn o.a. Account Based Marketing, Digital transformation, Customer journey mapping en nog meer interessante zaken binnen B2B.

Sprekers voor dit event

  • Anders Jansen

    Anders Jansen

    Partner bij flowresulting, adviesbureau Marketing & Strategie

    Anders Jansen is voor verschillende klanten adviseur op gebied van marketingstrategie, loyaliteitsstrategie, klantbeleving en NPS, Customer Journey. Daarnaast helpt hij organisaties om nog beter hun klanten en medewerkers te begrijpen door middel van o.a. klantenpanels, interviews en online communities (vijftigvijftig.nl). Wat Anders drijft in de adviestrajecten voor verschillende dienstverleners: Wat mensen in beweging krijgt, wat medewerkers en klanten écht enthousiast maakt over dienstverlening, wat maakt dat klanten zich verbonden voelen met elkaar, met medewerkers of met een organisatie. Anders is tijdens de Workshop Customer Journey B2B in het voorjaar 2016 beoordeeld met een 8.5. Kenmerken die hij kreeg waren: gepassioneerd, bedreven, grappig en kundig.

    Partner bij flowresulting, adviesbureau Marketing & Strategie

  • Marc Westeneng

    Marc Westeneng

    Specialist op het gebied van strategie, loyaliteit, NPS, Customer journey, customer experience en Internal branding

    Marc Westeneng is specialist op het gebied van strategie, loyaliteit, NPS, Customer journey, customer experience en Internal branding. Hij adviseert al meer dan 20 jaar dienstverleners, zoals Rabobank, Pon, Schiphol en Carglass. De ‘why’ die hem drijft: dienstverlening die het leven mooier maakt, mooier voor klanten en mooier voor medewerkers. In zijn overtuiging is daarvoor nodig dat marketing geen communicatie-ding is, maar een mentaliteit die de hele organisatie doortrekt. “Marc heeft kennis van zaken en weet dit goed over te brengen met concrete, actuele en leuke cases.” Emy Leemans – Rabobank Nederland

    Specialist op het gebied van strategie, loyaliteit, NPS, Customer journey, customer experience en Internal branding

Geef een reactie

WordPress Themes
X
X
X