oktober, 2019

08okt09:0017:30NIEUW! Workshop Online Shopper MarketingLeer in één dag een effectief en tastbaar Online Shopper Marketingplan opstellen!Schrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 500,– (excl. btw) Normaal tarief € 700,– (excl. btw)

Tijd

(Dinsdag) 09:00 - 17:30

Locatie

NIMA

Hogehilweg 16, Amsterdam

Investering

NIMA Member € 500,– (excl. btw)
Normaal tarief € 700,– (excl. btw)

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar €200,- op dit event! Met bijvoorbeeld ons silver membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe Partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Ben jij een marketingmanager, een trade- of shoppermarketeer, e-commerce manager of simpelweg geïnteresseerd in het Online Shopper Marketingmodel? Dit model biedt vele nieuwe kansen om de samenwerking tussen retailer en fabrikant in een nieuwe fase – die digital heet – te verbeteren. Online Shopper Marketing of Trade Marketing gaat veel verder dan alleen inzetten van een bannercampagne bij een retailer. Het opzetten van goede Trade Marketing plannen gaat tegenwoordig over tal van marketingkanalen heen en raakt meer disciplines als ooit tevoren. Op welke manier weet juist jij met jouw ontwikkelde Trade Marketing plannen de juiste digitale snaar en dus ook publiek te raken en op welke manier zorg jij voor de best renderende campagnes en dus investering?

Wat houdt deze training in?

Deze eendaagse training is een ideale combinatie voor deelnemers die op zoek zijn naar het toepassen van strategische inzichten op het gebied van het versterken van de commerciële marketing relaties tussen leveranciers en (r)etailers en deze insights willen combineren met een basic sense of pragmatisme.

Hoe zorg jij voor de best passende commerciële invulling waarbij de shopper het meest optimaal wordt geholpen in zijn behoeftes? En dus met het verbeteren van de experience? Welke online samenwerkingen in de vorm van campagnes / branding / categorymanagement zijn hiervoor nodig? Wat zijn nu de beste timings? Op welke manier ga je doelen met elkaar stellen? En nóg belangrijker: Hoe ga je met elkaar resultaten meten en op welke KPI-set doe je dit? Wat zijn hierbij mogelijke valkuilen? Waar moet op je letten bij het opzetten van deze plannen?

Tijdens deze training gaat Judith Al hier samen met jou verder op in. Met tastbare praktijkvoorbeelden leer je wat wel en wat vooral ook niet werkt.

Wat levert deze training jou op?

Aan het einde van deze training:

  • Kan je zelfstandig een Online Shopper Marketingplan of Digital Trade Marketingplan opstellen aan de hand van het besproken model en kan je deze succesvol implementeren.
  • Heb je inzicht in de laatste shopper en consumer insights
  • Weet je succesvol een Online Shopper Marketingmodel te presenteren aan (r)etailers en leveranciers
  • Heb je een wijze waarop je de meest waardevolle samenwerkingen kunt opbouwen met je (r)e-tailers en leveranciers

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Judith Al

    Judith Al

    Senior Consultant E-commerce

    Senior Consultant E-commerce

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X