november, 2019

14nov09:3017:30Workshop: Scrum & Agile voor MarketingMarketing en Agile; Waarom en hoe? Schrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 500 (excl. BTW) Normaal tarief € 700 (excl. BTW) Inclusief lunch en een netwerkborrel in de NIMA-kroeg!

Tijd

(Donderdag) 09:30 - 17:30

Locatie

NIMA

Hogehilweg 16, Amsterdam

Investering

NIMA Member € 500 (excl. BTW)
Normaal tarief € 700 (excl. BTW)

Inclusief lunch en een netwerkborrel in de NIMA-kroeg!

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar € 200 op dit event! Met bijvoorbeeld ons silver membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe Partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Wegens succes herhaald!

Marketing en Agile; Waarom en hoe?

Agile is een term die we (bijna) dagelijks tegenkomen.
Met de toegenomen adoptie binnen steeds meer organisaties, vooral aan de IT zijde, komt ook de vraag; wat is de mogelijke toegevoegde waarde van agile voor marketeers?
Kan het een oplossing bieden voor uitdagingen waar marketeers vandaag de dag mee te maken hebben?

In deze workshop gaan we onderzoeken en bepalen hoe Agile binnen jouw organisatie kan bijdragen aan blijvend en toekomstig succes, door antwoord te geven op vragen als:

  • Wat is agile nou eigenlijk, wat zijn de waarden en principes?
  • Waarom agile werken in marketing?
  • Wat is het verschil tussen Agile marketing, “klassieke” marketing en growth hacking?
  • Wat is de rol van marketing in een Agile (slagvaardige) organisatie?
  • Hoe draagt een agile manier van werken bij aan verbeterde klantervaringen, focus op waarde levering, verbeterde samenwerking met IT en ontwikkeling van talent?
  • Welke methodieken zijn er om agile werken in een marketing omgeving vorm te geven?
  • Wat zijn de fasen om een agile / slagvaardige marketing rol in te richten?

Naast theoretische kennisdeling gaan we vooral praktisch aan de slag om invulling te geven aan de uitdagingen waar marketeers mee te maken hebben.

Bovendien gaan we in deze workshop aan de slag met één van de bekendste Agile frameworks: Scrum!

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Marc Nieman

    Marc Nieman

    Agile coach

    It’s my belief that an Agile mindset is the first and foremost prerequisite for survival in today’s business environment! Because whether we call it Agile mindset, DNA or metabolism; in the end it’s all about culture. Since we all know; “Culture eats strategy for breakfast” (and lunch and dinner). An Agile mindset builds and sustains a culture (backbone) to successfully transform into a customer experience driven organization leveraging technology, data and human creativity. Marc helps individuals, teams and companies to build and strengthen their Agile mindset: supporting change in behaviour, communication, collaboration and CULTURE! He applies optimism, energy, experience and passion for Agile in training and coaching teams and professionals enterprise wide; since Agile is for all disciplines, IT, marketing, sales, HR, finance and Management.

    Agile coach

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X