NIMA Regio Zuid inspireert: Oerlemans Packaging op 16 september

september, 2020

16sep13:3020:00Dit event is helaas uitverkochtZuid inspireert: Oerlemans PackagingDe uitdagingen van single-use plastics Investering: NIMA Member € 125 (excl. btw) Normaal tarief € 250 (excl. btw) Inclusief bourgondisch diner - geef dieetwensen door indien nodig

Tijd

(Woensdag) 13:30 - 20:00

Locatie

Oerlemans Technology Centre

Industrieweg 7, Giessen

Investering

NIMA Member € 125 (excl. btw)
Normaal tarief € 250 (excl. btw)
Inclusief bourgondisch diner – geef dieetwensen door indien nodig

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word NIMA Member en wees welkom op al onze community events!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt BUITEN het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

Event beschrijving

De Oerlemans Packaging Group produceert klantspecifieke flexibele kunststof verpakkingen en folies van hoge kwaliteit. De 6 bedrijven die onder de Oerlemans Packaging Group vallen produceren een totaal product portfolio flexibele kunststof verpakkingen en folies. Van een stroopwafelverpakking tot aan een containerliner en alles wat er tussen zit.

Tijdens deze sessie gaan we in op de uitdagingen voor een producent van single-use plastics. Waarom zijn er meer kansen dan bedreigingen? One-stop shopping is het credo.

Voor marketeers een boeiende bijeenkomst waarbij inzicht gegeven wordt in de verduurzamingsstrategie van de Oerlemans Packaging Group. Nog belangrijker, hoe vertaal je externe trends naar een verduurzamingsstrategie en vervolgens door naar een communicatiestrategie. Zeker in een tijd waarbij iedereen een mening heeft over plastics krijgen we een uniek kijkje in de keuken van De Oerlemans Packaging Group en haar strategie.

Programma

13.30 uur  |  Ontvangst
14.00 uur  |  Welkom & opening door NIMA Zuid
14.15 uur  |  Strategie – Door Joan Hanegraaf, CEO/DGA
14.45 uur  | Break
14:55 uur  |  Parallelsessies
Verduurzamingsstrategie – Door Rob Verhagen, Directeur sustainability
Communicatiestrategie – Door Peter Vos, Corporate Brand Manager
15.35 uur  |  Rondleiding
16:20 uur  |  Break
16:35 uur  |  Parallelsessies
Verduurzamingsstrategie – Door Rob Verhagen, Directeur sustainability
Communicatiestrategie – Door Peter Vos, Corporate Brand Manager
17:30 uur  |  Afsluiting
18:00 uur  |  Diner
20:00 uur  |  Einde

*Deze sessie is niet toegankelijk voor concullega’s van de Oerlemans Packaging Group. Je inschrijving kan hierom geweigerd worden. 

VOORDEEL! NIMA ZUID CYCLUSINSCHRIJVING

In het rijke verleden van NIMA Zuid namen we een kijkje in de marketingkeuken van topmerken als Mars, Bavaria, DSM, Leolux, CZ, Heijmans, PSV en De Efteling. Afgelopen jaar waren we te gast bij Grodan, Philips, Lego en Lightyear. Stuk voor stuk mooie en aansprekende bedrijven die hun marketingstrategie en -praktijk met ons wilden delen.

Ook dit jaar zijn we er weer in geslaagd om een viertal mooie bedrijven bereid te vinden om de marketeers van NIMA Zuid gastvrij te ontvangen: Brainport Eindhoven & Eindhoven365, Hutten Catering, Oerlemans Packaging en SwissSense. Vier inspirerende bijeenkomsten met – zoals je van ons gewend bent – na afloop een gezellige borrel en dito etentje.

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Joan Hanegraaf

    Joan Hanegraaf

    Managing Director - Oerlemans Packaging

    Managing Director - Oerlemans Packaging

  • Peter Vos

    Peter Vos

    Corporate Brand Manager - Oerlemans Packaging

    Corporate Brand Manager - Oerlemans Packaging

  • Rob Verhagen

    Rob Verhagen

    Sustainability Director - Oerlemans Packaging

    Sustainability Director - Oerlemans Packaging

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X