NIMA Regio Zuid inspireert: Swiss Sense op 19 november

november, 2020

19nov13:3020:00Zuid inspireert: SwissSenseEen goede nachtrust voor iedereenSchrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 125 (excl. btw) Normaal tarief € 250 (excl. btw) Inclusief bourgondisch diner - geef dieetwensen door indien nodig

Tijd

(Donderdag) 13:30 - 20:00

Locatie

Swiss Sense Hoofdkantoor

Jagersveld 15, 5405 BW Uden

Investering

NIMA Member € 125 (excl. btw)
Normaal tarief € 250 (excl. btw)
Inclusief bourgondisch diner – geef dieetwensen door indien nodig

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word NIMA Member en wees welkom op al onze community events!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt BUITEN het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Swiss Sense zet zich in voor een goede nachtrust voor iedereen. Dat doet Swiss Sense met een breed assortiment aan producten waaronder boxsprings, bedden, matrassen, beddengoed en accessoires voor de slaapkamer. Vanuit het eigen beheer van de gehele keten; van productontwikkeling, productie, distributie, retailkanaal en service. Het familiebedrijf is in 2006 in Uden opgericht door de Nederlandse familie Diks, een beddenmakersfamilie met meer dan 100 jaar ervaring, en garandeert kwaliteit en vakmanschap. Swiss Sense heeft bijna 100 eigen winkels in Nederland, België, Duitsland en Oostenrijk, en een webshop.

Tijdens deze sessie worden we meegenomen in de merkontwikkeling van Swiss Sense en hun werkwijzen op de MarCom en Ecom afdeling (van ca 45 personen in huis). Daarna geeft Rick Verbeek een verdiepend kijkje in de (technische en data)keuken van hun geavanceerde mediastrategieën. We zijn te gast op het hoofdkantoor van Swiss Sense in Uden en krijgen een rondleiding o.a. door het distributiecentrum.

Programma

13.30 uur  |  Ontvangst
14.00 uur  |  Welkom & opening door NIMA Zuid
14.15 uur  |  Het verhaal van Martine Ansems, Manager MarCom & Brand
15.15 uur  |  Rondleiding
16:15 uur  |  Break
16:30 uur  |  Het verhaal van Rick Verbeek, Manager Paid Media & Analytics
17:30 uur  |  Afsluiting
18:00 uur  |  Diner
20:00 uur  |  Einde

VOORDEEL! NIMA ZUID CYCLUSINSCHRIJVING

In het rijke verleden van NIMA Zuid namen we een kijkje in de marketingkeuken van topmerken als Mars, Bavaria, DSM, Leolux, CZ, Heijmans, PSV en De Efteling. Afgelopen jaar waren we te gast bij Grodan, Philips, Lego en Lightyear. Stuk voor stuk mooie en aansprekende bedrijven die hun marketingstrategie en -praktijk met ons wilden delen.

Ook dit jaar zijn we er weer in geslaagd om een viertal mooie bedrijven bereid te vinden om de marketeers van NIMA Zuid gastvrij te ontvangen: Brainport Eindhoven & Eindhoven365, Hutten Catering, Oerlemans Packaging en SwissSense. Vier inspirerende bijeenkomsten met – zoals je van ons gewend bent – na afloop een gezellige borrel en dito etentje.

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Martine Ansems

    Martine Ansems

    Global Manager Marketing Communicatie - Swiss Sense

    Martine Ansems is sinds 2018 Global Manager Marketing Communicatie bij Swiss Sense. Ze is verantwoordelijk voor de internationale marketing-, communicatie- en merkstrategie van Swiss Sense. Met haar team van zo’n 20 specialisten geeft ze onder meer invulling aan productintroducties en merkcampagnes. Voor Swiss Sense werkte Martine onder meer bij enkele reclamebureaus als Account Manager voor uiteenlopende accounts, doceerde ze aan Avans Hogeschool en was ze Marketing Communicatie Manager bij de retailers House of Shoes en Kijkshop. Martine is sinds 2015 jurylid bij Stichting Adverteerdersjury Nederland (SAN).

    Global Manager Marketing Communicatie - Swiss Sense

  • Rick Verbeek

    Rick Verbeek

    Manager Paid Media & Analytics - Swiss Sense

    Rick Verbeek is sinds 2018 werkzaam bij Swiss Sense als Manager Paid Media & Analytics. In deze functie is Rick, samen met zijn team, verantwoordelijk voor alle on- en offline media inkoop en het managen en doormeten van internationale campagnes in Nederland, België, Duitsland en Oostenrijk. Voor Swiss Sense werkte Rick bij Fresh Fruit Digital, onderdeel van Greenhouse (GroupM). Hier vervulde hij diverse functies waaronder Team Lead Programmatic Buying en Online Marketing Specialist, waarin hij vooraanstaande merken adviseerde op het gebied van online marketing strategie.

    Manager Paid Media & Analytics - Swiss Sense

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X