september, 2019

26sep16:3019:00Zuidwest op bezoek bij PostNL - Mediakanalen onder de Neuromarketing loep: Meer grip op jouw mediamix?Schrijf je snel in! Investering: Gratis voor NIMA Members. Als niet-member kan je éénmalig gratis kennismaken.

Tijd

(Donderdag) 16:30 - 19:00

Locatie

PostNL Den Haag

Prinses Beatrixlaan 23, 2595 AK, Den Haag

Investering

Gratis voor NIMA Members. Als niet-member kan je éénmalig gratis kennismaken.

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word NIMA Member en wees welkom op al onze community events!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Op donderdag 26 september bezoekt NIMA Zuidwest het bekende Nederlandse postbedrijf PostNL en horen we meer over het mediakanalenonderzoek met inzet van neuromarketing.

Hoe trek je de aandacht van je doelgroep in het sterk versnipperde medialandschap? En welk aandeel heeft post hier vandaag de dag nog in? Door inzet van neuromarketing kreeg PostNL inzicht in het effect van verschillende mediakanalen zoals tv, e-mail, Facebook en print. 95% van wat we doen is immers onbewust. Met neuromarketing wordt onderzocht wat er in het brein gebeurt bij het zien van verschillende uitingen. Hoe versterken de kanalen elkaar en wat zijn ideale combinaties? Interessante inzichten die Simone Vries van PostNL graag met je deelt in deze sessie.

Simone Vries:
“Als marketeer bij PostNL houd ik mij bezig met het ontwikkelen, uitvoeren en bewaken van de marketing- en contentstrategie. Wat mij betreft mag fysieke communicatie niet ontbreken in de mediamix. Om dit te bewijzen doe ik veel onderzoek naar de kracht van de brievenbus in combinatie met andere kanalen. Onder andere middels neuromarketingonderzoek, waarbij we kijken wat het effect van de verschillende kanalen is in het brein van de consument. Hiervoor heb ik geruime tijd als marktmanager bij Spotta gewerkt. Hier lag mijn focus op de marktbewerking van A-merken en mediabureaus.”

Programma

16.30 uur  |  Inloop
17.00 uur  |  Welkomstwoord door NIMA Community Regio Zuidwest
17.05 uur  |  Simone Vries over grip op jouw mediamix
18.00 uur  |  Borrel
19.00 uur  |  Einde programma

Praktische informatie

We adviseren mensen om met het openbaar vervoer te komen. Den Haag Centraal en Den Haag NOI liggen om de hoek. Kom je met de auto, dan kun je betaald parkeren in het WTC (aan de overkant van het pand) of gratis in de omliggende wijk. Dit is op 5 a 10 min. loopafstand.

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Simone Vries

    Simone Vries

    Marketeer - PostNL

    Als marketeer bij PostNL houd ik mij bezig met het ontwikkelen, uitvoeren en bewaken van de marketing- en contentstrategie. Wat mij betreft mag fysieke communicatie niet ontbreken in de mediamix. Om dit te bewijzen doe ik veel onderzoek naar de kracht van de brievenbus in combinatie met andere kanalen. Onder andere middels neuromarketing onderzoek, waarbij we kijken wat het effect van de verschillende kanalen is in het brein van de consument. Hiervoor heb ik geruime tijd als marktmanager bij Spotta gewerkt. Hier lag mijn focus op de marktbewerking van A-merken en mediabureaus.

    Marketeer - PostNL

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X