Hoe leid je de marketingafdeling bij een corporate tijdens een wereldwijde pandemie? - NIMA

Hoe leid je de marketingafdeling bij een corporate tijdens een wereldwijde pandemie?

16 april 2020
-

Deze week gaat Marketingfacts-vlogger Louise Doorn van HelloMasters ‘global’, samen met Georgia Collins, Global Marketing Communications Leader bij AkzoNobel – BU Automotive and Specialty Coatings. Op afstand werken is niet nieuw voor Collins en haar team, dat wereldwijd opereert met medewerkers in Brazilië, Engeland, Singapore en Oeganda, om maar een paar landen te noemen. Dus wat is er wel veranderd voor het marketingteam van AkzoNobel?

Corona slaat niet tegelijkertijd toe. Azië is langzaam weer aan het openen, terwijl Afrika nog aan de vooravond van de crisis staat. Hoe ga je hiermee om als je een global team leidt? Daarnaast vertelt Collins ook over hoe deze crisis digitale transformatie binnen het bedrijf  versnelt.

Bekijk dit vlog op

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X