Kennis en netwerk vergroten met NIMA Large Business Membership

3 januari 2017
-

Ruud van MunsterDetailresult Groep N.V. bestaat uit de supermarktketens DekaMarkt en Dirk van den Broek. Geen kleine jongen dus. Daarnaast om vat de organisatie ook de bedrijfsonderdelen Detailresult Productie (twee bakkerijen en een slagerij), Detailresult Logistiek en Detailresult Services. Detailresult behoort tot de grotere bedrijven in het Nederlandse supermarktlandschap: een zeer ambitieuze organisatie waar ondernemen, snelheid van handelen en het verschil maken hoog in het vaandel staan.

De Food-retailmarkt is sterk in ontwikkeling. Denk bijvoorbeeld aan de veranderende food-behoeftes van de consument, de groei van e-commerce en blurring tussen de verschillende food & non-food retailers. Al met al leidt dat tot een toenemende noodzaak om nog meer outside-in te denken en te doen om zodoende beide formules (Dirk & Deka-Markt) continu door te ontwikkelen en ze nog sterker in dit competitieve landschap te positioneren.

Professionalisering
In dit kader is het belangrijk om demarketingfunctie te versterken. Naast de traditionele actiekalender, is het belangrijk om meer focus te leggen op de ontwikkeling van beide formulemerken en te versnellen op het gebied van online marketing. Dit geldt overigens niet alleen voor marketing en commercie, maar ook voor de hele Groep, waar professionalisering hoog op de strategische agenda staat.

NIMA Membership logische stap
Het is dus logisch om als organisatie lid te worden van NIMA. Niet alleen om het marketingteam de mogelijkheid te geven hun kennis en netwerk te vergroten, maar ook om Detailresult als interessante potentiële werkgever voor het voetlicht te brengen. ‘Wij zijn namelijk constant op zoek naar getalenteerde mensen die snel verantwoordelijkheid willen dragen en zich persoonlijk willen ontwikkelen binnen onze energieke en ambitieuze organisatie’, aldus Ruud van Munster, Marketing Director Detailresult Groep.

WordPress Themes
X
X
X