Marketingfacts Jaarboek - NIMA

Marketingfacts Jaarboek

Marketingfacts Jaarboek

Het Marketingfacts Jaarboek editie 2020-2021 is uit. Wil je alvast een sneak peak? Je kunt het eerste hoofdstuk van het Marketingfacts Jaarboek editie 2020-2021 hier gratis downloaden.

Deze editie

Aan deze enige echte ā€˜printpublicatieā€™ van NIMAā€™s marketingblog hebben opnieuw tientallen auteurs meegewerkt die vanuit hun specialisatie een bijdrage hebben geleverd. In elf hoofdstukken en vier hot topics wordt een update gegeven van de meest actuele stand van zaken in het vak, met hoofdstukken die zijn geschreven door aansprekende specialisten uit zowel het Marketingfacts- als het NIMA-netwerk.

De inhoud is afgestemd op het marketingproces, van de diagnose tot de aftersales en alles wat daartussen ligt: noem het de ideale marketinghamburger. Door de jaren heen ontwikkelde zich een boek dat je zowel kunt lezen als basisboek marketing, maar ook als naslagwerk. In de kortere Hot Topics-hoofdstukken wordt dit jaar stilgestaan bij de meest opmerkelijke ontwikkelingen in marketing anno nu: marketing in de digitale transitie, fact-based marketing, marketing in multidisciplinaire teams en neurowetenschap & gedragsbeĆÆnvloeding in marketing.

Kortom het is een boek waar alle marketeers van Nederland hun voordeel uit kunnen halen. Bovendien maakt het zijn ondertitel, ‘Food for thought’, meer dan waar.

Direct bestellen

Wil je het boek direct bestellen? Dat kan natuurlijk ook. Als lid van NIMA krijg je zelfs ā‚¬ 10 euro korting als je jouw exemplaar via NIMA besteld. Voor bestellingen klik hier.

Marketingfacts Jaarboek 2020-2021
WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X