Nieuw: NIMA Young Professionals Membership  

28 juni 2017
-

 

 

Amsterdam – 12 juni 2017 – Trots en blij zijn wij met de geboorte van een nieuw NIMA Membership special voor jonge, ambitieuze marketeers. NIMA Young Professionals is een platform voor en door marketing- en/of communicatieprofessionals in de leeftijd van 25 tot 35 jaar. Wat de leden van deze community bindt, is de ambitie om alles uit jezelf te halen en tegelijkertijd de behoefte aan fun en informele contacten met gelijkgestemden buiten het werk. Voortkomend uit die behoefte is het NIMA Young Professionals Membership geboren.

Het doel van NIMA Young Professionals is om startende marketeers te verbinden, inspireren en ondersteunen in hun persoonlijke ontwikkeling bij hun eerste carrièrestappen in de wereld van marketing en/of communicatie. Een aantal keer per jaar worden Top Marketing Tours georganiseerd bij inspirerende marketing company’s als Knab, Bol.com, NS en Tony’s Chocolonely. Nieuw in het bestaande lidmaatschap zijn de Meet Ups en borrels waar op een laagdrempelige en informele manier kennis wordt uitgewisseld tussen jonge marketeers. Het nieuwe Young Professionals Membership biedt dus nog meer netwerkmogelijkheden en meer gelegenheden om elkaar op te zoeken en over het dynamische marketingvak te praten.

Het NIMA Young Professionals Membership kost € 274 en geeft een jaar lang toegang tot alle Top Marketing Tours, Meet Ups, borrels van NIMA Young Professionals, een online- én printabonnement op MarketingTribune (t.w.v. € 220) én een toegangskaart tot de NIMA Marketing Day voor € 50 i.p.v. € 250. Met als motto ‘Develop your Career’ zet het Young Profs-bestuur zich er met veel energie voor in om leden een jaar lang te verrassen met boeiende en innovatieve bijeenkomsten.

Meer weten?
Mail voor meer informatie en interesse naar members@nima.nl, stuur een appje of bel met Young Professionals bestuursvoorzitter Guido Smit (06-18436314) of laat een berichtje achter op de Facebook-pagina van NIMA Young Professionals.

WordPress Themes
X
X
X