Nieuws over NIMA

Het commerciële domein omvat de vakgebieden marketing, sales en communicatie. Media zijn our middle name en er wordt dan ook veel gepubliceerd door vakgenoten en over de vakgebieden. Hieronder vind je verschillende publicaties geschreven door en voor NIMA Members, maar ook nieuws over marketing, publicaties van NIMA zelf en bijdragen van onze mediapartners.

  • Bekijk
NIMA Marketing Day Presenteert: Tony zélf! Alva van Beek

‘Het bal hoort te worden geopend door een held, nar of excentrieke professor. Teun is dat een beetje alledrie’ Op 20 juni a.s. organiseert de beroepsvereniging voor professionals in marketing, communicatie en sales de NIMA Marketing Day. Voorafgaand aan de tien keer vijf ‘verticles’ wordt de dag afgetrapt door Teun van de Keuken; Bedenker, oprichter …

Lees meer
Dutch Marketing Awards 2017: Hunkemöller Beste Marketingbedrijf van Nederland Alva van Beek

Dutch Marketing Awards 2017: ‘Het mooiste meisje is ook het slimste meisje’. Hunkemöller, Picnic, De Vegetarische Slager en Hallmark zijn grote winnaars. Amsterdam – 30 maart 2017 vond het grootste marketingfeest van Nederland plaats. Met ongeveer 400 marketeers was de derde editie van de Dutch Marketing Awards opnieuw een groot succes. De Dutch Marketing Awards …

Lees meer
Exclusief voor de Top Marketing Club: 11 Mei, Rudy Moenaert Alva van Beek

Blok die datum en kom naar het Nuon HQ in Amsterdam! Speciaal voor het management van Top Marketing Club-leden organiseert NIMA Business Members twee keer per jaar een Management Journey, specifiek voor het delen van insights over marketingmanagement. We zijn daarom verheugd dat we dit voorjaar Prof.dr. Rudy Moenaert van Tias hebben kunnen  strikken voor …

Lees meer
#NIMAMD Jean Paul Schaddé van Dooren – marketingkoning Alva van Beek

Marketingkoning en co-founder van Cityguys.nl die al jaren niet meer heeft gekookt en altijd buiten de deur eet. Was marketingmanager voor T-Mobile en Royal FloraHolland en is dat nu voor uitgever Hortipoint en Singularity University. Gek op marketing in de breedste zin van het woord met een kleine voorliefde voor PR en Personal Branding. Een …

Lees meer
#NIMAMD Jocelyn Rebbens – marketeer, merk en mens Alva van Beek

Jocelyn Rebbens (1972) is economisch psycholoog en eigenaar van ReBBels. Haar passie is om de ambitie en het talent van professionals te verbinden aan merken en organisaties, zodat deze elkaar versterken. Ze geeft trainingen, workshops, inspiratiesessies, consultancy en coaching op het gebied van personal branding, futureproof performance en empowerment en positieve psychologie. Daarnaast interviewt en …

Lees meer
NIMA Marketing Day vol op stoom richting 20 juni Alva van Beek

Veertig presentaties in tien tracks verspreid over tien voormalige onderdelen van de voormalige veevoederfabriek staan inmiddels geprogrammeerd op de NIMA Marketing Day, de dag dóór en vóór professionals die werken en leven in marketing. Beauty CasesIn de loop van deze en volgende week ontvangen alle NIMA Members een instructiekaart met uitnodiging te registreren via www.nimamarketingday.nl. …

Lees meer
Thecla Schaeffer (G-Star) over leiderschap Alva van Beek

‘Ik snap die preoccupatie met leiderschap niet zo goed.’ Thecla Schaeffer, cmo bij G-Star, is genomineerd voor de titel van Marketeer of the Year 2017. Wat betekent leiderschap voor haar? Hoe ziet jouw gedroomde leider eruit? ‘Wat is toch die fascinatie met leiderschap? Laatst werd ik ook gebeld door iemand die met mij wilde sparren …

Lees meer
Jeroen Hubert (Ikea) over leiderschap Alva van Beek

‘De liefde voor resultaten stamt ook een beetje uit mijn tennistijd.’ Jeroen Hubert, global marketing communication manager bij Ikea, is genomineerd voor de titel van Marketeer of the Year 2017. Wat betekent leiderschap voor hem? Welke leider of leidinggevende in jouw loopbaan heeft het meest indruk op je gemaakt? ‘Ik heb van elke leidinggevende veel …

Lees meer
Pieter Zwart (Coolblue) over leiderschap Alva van Beek

‘Soms ruik ik bij ons een klein beetje politiek. Dat kan ik dan heel moeilijk verteren.’ Pieter Zwart, oprichter en eindbaas van Coolblue, is genomineerd voor de titel van Marketeer of the Year 2017. Wat betekent leiderschap voor hem? Als je Pieter Zwart vraagt naar zijn ‘gedroomde leider’, iemand die hij wellicht bewondert, is het …

Lees meer