Nieuws over NIMA

Het commerciële domein omvat de vakgebieden marketing, sales en communicatie. Media zijn our middle name en er wordt dan ook veel gepubliceerd door vakgenoten en over de vakgebieden. Hieronder vind je verschillende publicaties geschreven door en voor NIMA Members, maar ook nieuws over marketing, publicaties van NIMA zelf en bijdragen van onze mediapartners.

  • Bekijk
Jurriaan Gorter nieuwe Manager Study Members & Exams NIMA Alva van Beek

Jurriaan Gorter is per 1 april in dienst getreden van NIMA, de beroepsvereniging en het exameninstituut op het gebied van marketing, communicatie en sales. Hij treedt toe tot het Management Team en wordt inhoudelijk verantwoordelijk voor de kwaliteit van de NIMA Examens en de contacten met de opleiders. Gorter was tot maart van dit jaar …

Lees meer
[VIDEO] ‘Dopper zoekt continu contact met zijn consumenten’ Alva van Beek

Het waterflessenmerk werd uitgeroepen tot Dutch Marketing Next of the Year 2016 en liet daarmee HelloFresh en TravelBird achter zich. Wij spraken oprichter en eigenaar Merijn Everaarts vlak na de uitreiking: Credits Made.For.Digital Deze blogpost verscheen eerder op marketingonline.nl

Lees meer
Henk Jan Beltman van Tony’s Chocolonely Marketeer of the Year 2016 Alva van Beek

De Bijenkorf eindigt als eerste in de strijd om de titel Marketing Company of the Year. Chief chocolate officer van Tony’s Chocolonely, Henk Jan Beltman, is Marketeer of the Year 2016. Dat is donderdagavond bekendgemaakt tijdens de Dutch Marketing Awards 2016. De jury van Marketeer of the Year kende de prijs toe aan de marketeer …

Lees meer
[VIDEO] Beltman: ‘Wij willen laten zien dat een social enterprise impact kan hebben’ Alva van Beek

De chief chocolate officer van Tony’s Chocolonely werd gisteravond uitgeroepen tot ‘Dutch Marketeer of the Year 2016’. Daarmee nam Henk Jan Beltman de prestigieuze titel over van Eneco-topman, Erik van Engelen. Lees ook het uitgebreide interview uit dat Beltman gaf aan het Tijdschrift voor Marketing. Credits Made.For.Digital Deze blogpost verscheen eerder op marketingonline.nl

Lees meer
[VIDEO] ‘Er is bij Coolblue veel ruimte voor humor, zelfs op directieniveau’ Alva van Beek

Coolblue werd tijdens de Dutch Marketing Awards uitgeroepen tot Internal Branding Company of the Year en liet daarmee Jumbo en het Korps Mariniers achter zich. Wij spraken Joost Bakker (creatief geweten) en Eva Nooitgedagt (merkmoeder) vlak na de uitreiking: Credits Made.For.Digital Deze blogpost verscheen eerder op marketingonline.nl

Lees meer
[VIDEO] ‘Bijenkorf durft te kiezen en zet in op een premium experience’ Alva van Beek

De Bijenkorf werd uitgeroepen tot Dutch Marketing Company of the Year 2016 en liet daarmee Hunkemoller en Ikea achter zich. Wij spraken marketing directeur Suzanne van de Velde vlak na de uitreiking: Credits Made.For.Digital Deze blogpost verscheen eerder op marketingonline.nl

Lees meer
Zo was het op de Dutch Marketing Awards 2016 Alva van Beek

Zie de winnaars op het podium. Dit jaar was het Tropenmuseum de locatie Van links naar rechts: Elsbeth Eilander (chef Tijdschrift voor Marketing), Marketeer of the Year 2016 Henk Jan Beltman (cco, Tony’s Chocolonely), Pascal van Ham (marketingmanager Tony’s Chocolonely) en Martin de Munnik (Neurensics) Het marketingteam van Bijenkorf, de winnaar van de Dutch Marketing Company …

Lees meer
Marketing Salaris Survey 2015 Alva van Beek

In 2014 was het overduidelijk. Ruim 40% van de respondenten gingen massaal op zoek naar een nieuwe baan binnen het commerciële domein. Maar hoe staat het er nu voor? Ben je tevreden met je huidige job, je salaris en zijn er voldoende kansen en mogelijkheden? Ook dit jaar organiseerden Berenschot en NIMA in samenwerking met …

Lees meer
Marketingteam Knab wordt NIMA TMC Member Alva van Beek

Winnaar Financial Marketing Award 2015 zet volgende stap op weg naar excellente marketingorganisatie De NIMA Top Marketing Club heeft zijn 24ste organisatie mogen toevoegen aan het TMC-Programma.

Lees meer