Met NIMA Experience Marketing naar de Dutch Design Week!

NIMA Experience Marketing biedt NIMA Members en geïnteresseerde marketeers een unieke mogelijkheid om de Dutch Design Week (DDW)  op vrijdag 25 oktober te bezoeken. Wat in 1998 begon als een ‘Design Dag’, is inmiddels uitgegroeid tot een internationaal gerenommeerd evenement van negen dagen met 2.600 designers op 120 locaties. De NIMA Community Experience Marketing heeft samen met een aantal designers een speciaal ochtendprogramma samengesteld met bijzondere presentaties en drie verschillende workshops, waarin actuele milieu- en gezondheidsvraagstukken behandeld worden.

In de workshops gaan we met de designers en met elkaar aan de slag om nieuwe vooruitstrevende productconcepten en de daarbij behorende go-to-market-plannen aan te scherpen. Je krijgt onder andere (nieuwe) inzichten in design-denken, (indirecte) doelgroepbenadering, crowd funding en je wordt uitgedaagd om out-of-the-box te denken en met creatieve communicatie en positioneringsoplossingen te komen.

Na de lunch worden we om 13.30 uur opgehaald door drie gidsen van de Dutch Design Week. De gidsen zullen ons een verscheidenheid aan inspirerende exposities tonen. Er zal gebruik gemaakt worden van headsets zodat de gidsen en de designers zelf meer achtergrondinformatie kunnen geven.

Daarna nodigen we je graag uit om aansluitend voor een gezamenlijke diner aan te schuiven, vanaf 18:00 uur. Dit is optioneel bij te boeken. Voorafgaand aan het diner is de gelegenheid om nog zelfstandig op de DDW rond te kijken of een borrel te pakken. De verwachte eindtijd van het diner is 21:00 uur. Meer weten of meedoen? Lees verder