Nieuws
Filters legen
02 apr 2025
Ilse Janssen-Vermeulen sluit aan bij NIMA Regio Oost: “Met marketing bouwen aan duurzame impact”
Welkom Ilse Janssen-Vermeulen, het nieuwe bestuurslid van de NIMA Community Regio Oost!
Lees meer
20 mrt 2025
Marketeers als aanjagers van de circulaire transitie – doe mee!
Wil jij je kennis inzetten als een force for good en de circulaire economie helpen versnellen?Sluit je aan bij een groeiende community van impactmakers.
Lees meer
27 jan 2025
Stefanie Sijtsma (Hartman): ‘Maak duurzaamheid concreet en verleidelijk’
Sijtsma ziet consumenten nog niet en masse kiezen voor duurzame opties omdat ze nog niet genoeg worden verleid.
Lees meer
24 sep 2024
Aljan de Boer: ‘Niemand van logistiek, finance of operations, gaat dat consumentengedrag beïnvloeden’
Wij zijn als marketeers degenen die de voelsprieten naar de buitenwereld hebben en kunnen zeggen wat er leeft in de maatschappij en waar kansen liggen. Bedrijven doen te weinig.
Lees meer
23 sep 2024
Boekrecensie Register Marketeers – ‘Duurzame verleiding’
De auteurs hebben een ‘slogan’ op de cover gezet, die veelzeggend is; Verduurzaam de massa, grijp de kassa.
Lees meer
05 sep 2024
Alle p’s, behalve die van palmolie
Marcel van Wing: 'Wat we gemeen hebben met Tony's en de Vegetarische Slager is dat we ons allemaal richten op een onrecht van een grote industrie en daarmee allemaal de lobby van die categorieën tegen ons krijgen'
Lees meer
05 sep 2024
Ed Stibbe en Marjolijn Meynen spreken voor- en nawoord op retailmarketingcongres
Tijdens het retailmarketing congres presenteren Ed Stibbe en Marjolijn Meynen een gesproken column voorafgaand aan en na afloop van het programma, dat bomvol insights, innovatie en inspiratie zit
Lees meer
10 jul 2024
PIM presenteert visiedocument over de toekomst van marketingteams in het ‘AI- en duurzaamheidstijdperk’
Het visiedocument van PIM duikt in de wereld van AI, waar automatisering van repetitieve taken en datagestuurde beslissingen de kern vormen. Duurzaamheid is een andere gamechanger.
Lees meer
04 jul 2024
NIMA Business for Better: ‘Duurzaamheid is een veel te vaag begrip’
Heeft jouw organisatie oprecht het beste met de wereld voor? Dan is dit je oproep om je eerlijke verhaal met de wereld te delen. Goed voor de wereld én je merk.
Lees meer
11 mrt 2024
NIMA Business for Better: ‘De vele uitdagingen van marketing’
Het valt niet mee om marketeer te zijn tegenwoordig: er komen steeds meer uitdagingen op ons pad.
Lees meer
1 van 1