Nieuws
Filters legen
13 jan 2025
Een goed verhaal hoef je niet door te duwen
Veel mensen hebben weleens last van dat ‘gebrek aan overtuigingskracht’, maar er is goed nieuws: De technieken om je boodschap kracht bij te zetten en te laten landen zijn te leren en communicatie zó inzetten dat het allemaal gaat zoals jij dat in gedachten hebt, kán.
Lees meer
28 nov 2024
‘Marketing als aanjager: van boardroom tot maatschappij’ (Interview Marc van Eck)
'Hoe je op een heel moderne manier marketing kan bedrijven, die niet alleen goed is voor klanten en voor het bedrijf, maar die ook helpt onze wereld een stukje beter te maken. Want dat is heel hard nodig.'
Lees meer
21 nov 2024
Zo schrijf je nog snel een mindblowing marketingplan ’25 (dat ook écht werkt)
Dit artikel neemt je in tien stappen mee naar een praktisch en meetbaar marketingplan, juist gericht op dat midden- en kleinbedrijf.
Lees meer
12 nov 2024
Bestuur NIMA Senior Marketing Professionals trekt twee ervaren marketingtalenten
Door de Europese uitrol van de SMP-titel naar zes landen en de toetreding van 15 nieuwe Nederlandse SMP’s, afgelopen oktober, heeft de Community dit jaar een stevige boost gekregen.
Lees meer
29 okt 2024
Boekrecensie Register Marketeers – ‘Sustainable storytelling’
Van zuivere intenties naar een geloofwaardig verhaal met impact, is de ondertitel van dit boek. Storytelling heeft bij mij een associatie waarbij ik me altijd afvraag of mij een verhaal op de mouw gespeld wordt. Is een story altijd geloofwaardig? Na het lezen van het boek ben ik om, ik geloof in storytelling. De basis […]
Lees meer
17 sep 2024
Mary Hoogerbrugge: ‘Marketeers zijn vaak positieve, optimistische, can do-types’
Mary Hoogerbrugge: 'Het gaat niet alleen over vermarkten en je consument kennen, maar er is een hele stakeholderwereld bijgekomen, hoe ga je om met mensen, het hele HR-beleid, welke plek heeft technologie daarin?'
Lees meer
12 sep 2024
The brand and the business; Vernieuwende Perspectieven op Marketing (interview)
'Je merkt dat echte T-Shape-marketeers steeds verder de diepte ingaan met specialismen. Daarmee lopen ze het risico dat ze de rode draad kwijtraken.'
Lees meer
27 aug 2024
(Blogpost) ‘Ja hallo Jumbo?!?!’
Het is niet echt chique om je rechtstreeks op een concullega te richten. De P van ‘Prijs’ is slechts één van de instrumenten in je marketingpalet.
Lees meer
27 jun 2024
Gráinne Wafer van Diageo door EMC uitgeroepen tot beste marketeer van Europa
'EMC initieerde de verkiezing om de allerbeste marketeers van Europa in het zonnetje te zetten en daarmee te illustreren en erkennen welke cruciale bijdrage ze leveren aan onze bedrijven, de Europese economie en onze samenleving.'
Lees meer
26 apr 2024
Olieslagers derde studiogast bij NIMA Toekomst van Marketing – Strategie (14 mei – 12.00 uur)
Bij de aanstaande ‘NIMA Toekomst van Marketing’-live lunchwebinar verwelkomen we Rozemarijn Koopmans, Maud Olieslagers en Emilie Huber – geef je nu op!
Lees meer
1 van 2