Aart Lensink: ‘Contentmarketing loopt lichtjaren achter op reclamewereld’

De Grand Prix Content Marketing 2018 staat weer voor de deur. Als moderator van de jury hoopt Aart Lensink, directeur van LVB Contentmarketing, op vernieuwend werk met liefst een beetje lef erin. En op de uitreikingsavond op 22 november zit hij aan tafel met een tonic converserend over Feyenoord.

De uitreiking van de Grand Prix Content Marketing Awards vindt plaats op 22 november in Postillion Amsterdam. Een case inzenden (tot 27 september) kan hier.

Wat wil je met jouw zitting in deze jury bereiken, voor de Grand Prix maar ook voor jezelf?

Als moderator probeer ik vooral juryleden aan te moedigen om door de KPI’s heen te kijken en te onderzoeken of een ingezonden case ook voldoet aan het criterium ‘lef’. Meer van hetzelfde bekronen, daar ben ik geen voorstander van. Goed werk is goed werk, maar we zoeken naar cases die iets vernieuwends hebben. Dat is ook wat ik er zelf uit hoop te halen. Werk ontdekken waar we binnen ons eigen bureau ook weer verder mee kunnen, doordat we geïnspireerd raken.

Lees dit artikel op MarketingTribune