Het jaar 2020 bracht niet alleen het begin van een nieuw decennium, maar ook een wereldwijde pandemie. In een wereld vol verandering is B2B marketing ook volop in beweging. De digitale transitie raakte dit jaar in een flinke stroomversnelling. Hierdoor ligt de focus bijna helemaal op online contact met klanten. Wat betekent dit voor de toekomst van B2B marketing? Hoe zorg je dat je marketing- & salesteam meer en vooral waardevolle leads genereert en slim met klanten communiceert?
24/11/2020 · Door Alva van Beek
B2B-marketing: de stand van zaken in de 1,5-metereconomie
Meer gerelateerde artikels
Bouw je eigen ChatGPT en maak het verschil met deze NIMA Masterclass
de Redactie
Lees meer
In één dag krijg je de kennis en tools die je nodig hebt om de toekomst van AI in marketing naar je hand te zetten. Dat is geen vluchtige trend, maar een blijvende verandering in de manier waarop we werken.
Nederland heeft 15 nieuwe Senior Marketing Professionals (SMP)
de Redactie
Lees meer
De ‘installatie’ van 15 nieuwe beroepsgenoten en de internationale uitrol van de SMP-titel voor senior marketeers illustreren dat de behoefte aan netwerk- en kennisbijeenkomsten groter is dan ooit tevoren.
150 studenten Commerciële Economie gaan los op marketinginstituut NIMA
de Redactie
Lees meer
De vraag luidt, hoe het nut en de noodzaak van NIMA beter tussen de oren van nieuwe generaties marketingprofessionals kan worden gepland.