Dertien-in-een-dozijn-content: in dit vakgebied maken we ons er allemaal schuldig aan. Kwantiteit gaat nog te vaak boven kwaliteit. Van lijstjes tot aan how-to’s: we produceren alsof het onze lieve lust is, terwijl vier op de tien merken niet eens een echte visie op contentmarketing heeft. De propositie lijkt op orde, maar wederom weet 40 procent die niet door te vertalen naar een verhaal. Dat blijkt uit onderzoek van hoogleraar contentmarketing Ed Peelen. Het wordt dus tijd dat we stappen gaan zetten. Want als er één principe is dat niet stil mag staan, dan is het contentmarketing wel.
09/10/2018 · Door Alva van Beek
‘Beste contentmarketeers, stop met streven naar schijnwerpers’
Meer gerelateerde artikels
Mylene Samuels en Daan Goote in NIMA Communitybestuur Brein en Gedrag
de Redactie
Lees meer
Mylene is gedragsveranderaar, Customer Experience Consultant bij ABN AMRO en speelt een cruciale rol in het vormgeven van klantbeleving. Daan is psycholoog en expert in gedragsverandering
Grote namen en snelle groeiers kleuren longlist NIMA Marketing Jaarprijzen
de Redactie
Lees meer
Onderstaande bedrijven zijn aangedragen door de leden van het Nederlands Instituut voor Marketing en maken kans door te dringen tot de Top-3. De organisaties in de Top-3 zijn ook te zien op de NIMA Marketing Day met een toelichting van hun casus.
‘Ministerie van Marketing’ verhuist naar Diemen
de Redactie
Lees meer
NIMA is voortaan gehuisvest in het geheel vernieuwde voormalig hoofdkwartier van verzekeraar Generali; een bedrijvenverzamelpand met hotel-allure. De omgeving op de grens van Diemen en Amsterdam sluit mooi aan bij heden, verleden en toekomst van de club van marketeers.