Dertien-in-een-dozijn-content: in dit vakgebied maken we ons er allemaal schuldig aan. Kwantiteit gaat nog te vaak boven kwaliteit. Van lijstjes tot aan how-to’s: we produceren alsof het onze lieve lust is, terwijl vier op de tien merken niet eens een echte visie op contentmarketing heeft. De propositie lijkt op orde, maar wederom weet 40 procent die niet door te vertalen naar een verhaal. Dat blijkt uit onderzoek van hoogleraar contentmarketing Ed Peelen. Het wordt dus tijd dat we stappen gaan zetten. Want als er één principe is dat niet stil mag staan, dan is het contentmarketing wel.
09/10/2018
‘Beste contentmarketeers, stop met streven naar schijnwerpers’
Meer gerelateerde artikelen
Jelmer Wit (links op de foto), Client Consultant, en Bart Massa (rechts op de foto), Business Manager, spreken samen namens communicatie- en merkonderzoekbureau Validators tijdens NIMA Marketing Day 2022. Een korte kennismaking. Wat is jullie persoonlijke motivatie om te spreken tijdens NIMA Marketing Day?Massa: ‘Het ontmoeten van klanten en prospects en praten over het vak …
Na twee min of meer gemankeerde edities, als gevolg van de corona-uitbraak gaat het op 16 juni as eindelijk weer gebeuren: Een gewone NIMA Marketing Day rond work life en marketing. Intussen is ruim driekwart van het programma gevuld, zijn de keynotes bekend en stromen de aanmeldingen binnen. Voor NIMA Leden wordt het tijd te …
Schrijf je gratis in: Webinar met auteurs Echt Nep, HU en Philadelphia Zorg over inzet AI en innovatie Het hele jaar door blijven we bij NIMA onze leden inspireren met lunchbreak webinars over de Toekomst van Marketing. Zo blijf je op een leuke én makkelijke manier bij in het marketingvak. In de webinars komen uiteenlopende …