In 2020 moest alles opeens digitaal. We belandden in een stroomversnelling waar je niet meer uit kwam. Van virtual events tot digitale workshops en experimenten met AR-tools. Zóveel digitaal dat je er kotsmisselijk van werd. En langzaam maar zeker sijpelde het plezier weg. Als marketeers het lef durfden te tonen om mee te doen aan dat ene live-congres, dan werd je achtervolgd door onzekerheden van bezoekers. “Zijn er mondkapjes en handzeep aanwezig? En wordt de ruimte goed geventileerd?” En bovendien: als je al het lef durfde te tonen om in 2020 te focussen op de lange termijn (branding), dan werd je achtervolgd door vragen van de directie. Dus ga je je toch maar weer focussen op de korte termijn. Potverdorie. Wat een jaar!
10/12/2020 · Door Alva van Beek
(Blogpost Marcia Moestoredjo SMP) ‘Marketeer moet stoppen met datafetisj’
Meer gerelateerde artikels
Dit jaar hebben we de NIMA Marketing Company of the Year Awards geïntroduceerd, met prijzen in de categorieën Small, Medium en Large. Met trots presenteren wij dat DVJ Insights de winnaar is geworden in de categorie Medium van de NIMA Marketing Company of the Year award 2022. Lucas Hulsebos CEO & eigenaar van DVJ Insights vertelt …
Dit jaar hebben we de NIMA Marketing Company of the Year Awards geïntroduceerd, met prijzen in de categorieën Small, Medium en Large. Met trots presenteren wij dat Wastecraft de winnaar is geworden in de categorie Small van de NIMA Marketing Company of the Year award 2022. We gingen in gesprek met Sven Noordhoek, mede-eigenaar van …
Maak kennis met Rabobank en het MT van het Chapter Marketing Rabobank is een coöperatieve bank met meer dan 2 miljoen leden. Samen met onze stakeholders zetten we ons al 125 jaar in voor onze inmiddels 8,8 miljoen particuliere- en zakelijke klanten en een toekomstbestendige samenleving. Sinds onze oprichting werken we op dezelfde manier: samen, …