Hoe kun je als marketeer bijdragen aan een toekomstbestendige planeet? Wat bepaalt het succes van circulaire merken en welke vaardigheden heeft de marketeer van de toekomst nodig? Als afsluiting van De Week van de Circulaire Economie 2020 vond op 7 februari het event met de veelbelovende titel ‘De toekomst van de marketeer’ plaats. Daarin stond de vraag centraal hoe je als marketeer kunt bijdragen aan een toekomstbestendige planeet. De bijeenkomst werd georganiseerd door Pakhuis de Zwijger, Circl (ABN Amro) en Heldergroen. Initiatiefnemers van de NIMA Impact Marketing Challenge Bart Bruggenwirth (oprichter van b-open) en Elvira Luykx (ex-DSM en FrieslandCampina) haalden de volgende inzichten en tips op.
13/02/2020 · Door Alva van Beek
(Blogpost NIMA Wereldmarketeers) “De toekomst van de marketeer is circulair”
Meer gerelateerde artikels
Na ruim zes jaar heeft Deborah Schüssel besloten om haar carrière buiten NIMA voort te zetten. Per januari 2024 gaat ze aan de slag bij de Gemeente Utrecht. Deborah Schüssel: “Ik heb enorm genoten van mijn tijd bij NIMA die ontzettend leuk en leerzaam is geweest. Met gedreven collega’s, vrijwilligers, trainers en leveranciers die verbonden …
Wil je weten hoe zij hun Diploma hebben behaald? Ben je zelf aan het denken om een NIMA C opleiding te volgen, maar heb je twijfels hoe je dit moet aanpakken en wat je er allemaal voor moet doen? Laat je dan informeren door kandidaten die je voorgingen. Zij geven een volledig maar authentieke beschrijving over wie …
Wil je weten hoe zij hun Diploma hebben behaald? Ben je zelf aan het denken om een NIMA C opleiding te volgen, maar heb je twijfels hoe je dit moet aanpakken en wat je er allemaal voor moet doen? Laat je dan informeren door kandidaten die je voorgingen. Zij geven een volledig maar authentieke beschrijving over wie …