Bladendokter Carolien Vader schreef met ‘Content Playbook’ volgens eigen zeggen een levend document dat van tijd tot tijd wordt herzien. Een gids die de contentmarketeer of redactie helpt bij het ontwerpen van een bladformule, ook voor online. Ze is actief op het snijvlak van media en marketing en de digitalisering van deze werkvelden. Een transitie die nog steeds gaande is in het medialandschap. Bovenal is dit een boek dat je helpt een gedegen plan te maken voor redactionele keuzes voor je mediamerk.
30/09/2019 · Door Alva van Beek
(Boekrecensie Register Marketeers) Contentmaker zijn we allemaal
Meer gerelateerde artikels
Bouw je eigen ChatGPT en maak het verschil met deze NIMA Masterclass
de Redactie
Lees meer
In één dag krijg je de kennis en tools die je nodig hebt om de toekomst van AI in marketing naar je hand te zetten. Dat is geen vluchtige trend, maar een blijvende verandering in de manier waarop we werken.
Nederland heeft 15 nieuwe Senior Marketing Professionals (SMP)
de Redactie
Lees meer
De ‘installatie’ van 15 nieuwe beroepsgenoten en de internationale uitrol van de SMP-titel voor senior marketeers illustreren dat de behoefte aan netwerk- en kennisbijeenkomsten groter is dan ooit tevoren.
150 studenten Commerciële Economie gaan los op marketinginstituut NIMA
de Redactie
Lees meer
De vraag luidt, hoe het nut en de noodzaak van NIMA beter tussen de oren van nieuwe generaties marketingprofessionals kan worden gepland.