Bladendokter Carolien Vader schreef met ‘Content Playbook’ volgens eigen zeggen een levend document dat van tijd tot tijd wordt herzien. Een gids die de contentmarketeer of redactie helpt bij het ontwerpen van een bladformule, ook voor online. Ze is actief op het snijvlak van media en marketing en de digitalisering van deze werkvelden. Een transitie die nog steeds gaande is in het medialandschap. Bovenal is dit een boek dat je helpt een gedegen plan te maken voor redactionele keuzes voor je mediamerk.
30/09/2019 · Door Alva van Beek
(Boekrecensie Register Marketeers) Contentmaker zijn we allemaal
Meer gerelateerde artikels
‘Ministerie van Marketing’ verhuist naar Diemen
de Redactie
Lees meer
NIMA is voortaan gehuisvest in het geheel vernieuwde voormalig hoofdkwartier van verzekeraar Generali; een bedrijvenverzamelpand met hotel-allure. De omgeving op de grens van Diemen en Amsterdam sluit mooi aan bij heden, verleden en toekomst van de club van marketeers.
#NMDay24 Update: Thijs Gussenhoven van Amstel & Birra Moretti
de Redactie
Lees meer
Ik ga het hebben over het belang van Vrienden van Amstel Live voor Amstel Bier en ik de ik neem de bezoekers mee backstage in de marketingwereld die er achter schuilt. Wat zijn de succesfactoren van dit event en hoe blijft Amstel na 26 jaar nog vernieuwen?
NIMA B in One Hour – In een uurtje door de lesstof (video)
de Redactie
Lees meer
Weinig ‘marketingpapiertjes’ spreken zo tot de verbeelding als NIMA B, zelfs bij mensen ver buiten het eigen vakgebied. Afgelopen 17 april hebben we geprobeerd dat uit te leggen in één uur.