Bladendokter Carolien Vader schreef met ‘Content Playbook’ volgens eigen zeggen een levend document dat van tijd tot tijd wordt herzien. Een gids die de contentmarketeer of redactie helpt bij het ontwerpen van een bladformule, ook voor online. Ze is actief op het snijvlak van media en marketing en de digitalisering van deze werkvelden. Een transitie die nog steeds gaande is in het medialandschap. Bovenal is dit een boek dat je helpt een gedegen plan te maken voor redactionele keuzes voor je mediamerk.
30/09/2019 · Door Alva van Beek
(Boekrecensie Register Marketeers) Contentmaker zijn we allemaal
Meer gerelateerde artikels
Met open armen (en zalige friandises) werden wij, als gasten van het NIMA Regio Zuid, ontvangen door Artifort in Schijndel. Artifort, een trots lid van de Lande Family, is een vooruitstrevend familiebedrijf gespecialiseerd in tijdloze, op maat gemaakte meubels. Geleid door drie broers en een zus, en gesteund door een team van maar liefst 200 …
Rob Overduin wordt de nieuwe voorzitter/ directeur van NIMA, beroepsvereniging voor professionals in marketing, communicatie en sales. De NIMA Ledenraad heeft zijn benoeming bekrachtigd gedurende de ledenraadsvergadering van dinsdag 18 juli jl. Per 1 september aanstaande start hij in zijn rol als directeur. Zijn rol als voorzitter vervult hij per direct. Rob Overduin heeft een …
NIMA Summerschool ’23 – Rob Revet, Leon Jansen en Wilbert Savonije leren je hoe je door het claimen van een businessprobleem ook tot het oplossen ervan komt. Na een rustigere vakantieperiode en een welverdiende vakantie is er ruimte in je hoofd. Waar ga jij die mee vullen? Juist aan het einde van de vakantie en …