Bladendokter Carolien Vader schreef met ‘Content Playbook’ volgens eigen zeggen een levend document dat van tijd tot tijd wordt herzien. Een gids die de contentmarketeer of redactie helpt bij het ontwerpen van een bladformule, ook voor online. Ze is actief op het snijvlak van media en marketing en de digitalisering van deze werkvelden. Een transitie die nog steeds gaande is in het medialandschap. Bovenal is dit een boek dat je helpt een gedegen plan te maken voor redactionele keuzes voor je mediamerk.
30/09/2019 · Door Alva van Beek
(Boekrecensie Register Marketeers) Contentmaker zijn we allemaal
Meer gerelateerde artikels
Volgens PIM behandelen de genomineerden voor de Marketingliteratuurprijs 2024 essentiële marketingthema’s
Of dat een soort totaalexpeditie van 16 uur met schuddende bus, tropische regenbuien, een rammelende Fokker 50 en ontbering waard is voor een clubje van 15 Nederlandse topmarketeers die willen weten waar abraham de koffie haalt?
Brussel, 2 oktober 2024 De European Marketing Confederation (EMC) is blij te melden dat de Zweedse Marketing Federatie (Sveriges Marknadsförbund) officieel is toegetreden tot haar netwerk als 12e lid. Met deze toevoeging wordt het netwerk van Europa’s toonaangevende nationale marketingverenigingen, waar ook NIMA onderdeel van is, verder versterkt. Dit zorgt voor meer samenwerking en kennisdeling …