Boekrecensies

Members uit het NIMA Netwerk delen regelmatig hun mening over vakliteratuur. Welke boeken zijn interessant of voor jou relevant en wat vonden jouw collega marketing professionals ervan? Zo recenseren Register Marketeers o.a. voor Managementboek.nl de meest uiteenlopende marketinggerelateerde boeken. Maar ook Senior Marketing Professionals en Qualified Lecturers schrijven boekrecensies.

(Recensie Register Marketeers) Meaningful Marketing

22 februari 2019

Recensent:         Eric van Arendonk, Register Marketeer Als we het hebben over meaningful marketing, dan wringt daar iets volgens Bart Lombaerts. Het boek Meaningful Marketing... Lees meer

(Recensie) Er gaat niets boven Citymarketing

19 februari 2019

Recensent:         Eric van Arendonk, Register Marketeer De auteur legt gedegen uit wat Citymarketing werkelijk inhoudt. En al snel wordt het je duidelijk dat Citymarketing... Lees meer

(Recensie Register Marketeers) Social Shift

4 februari 2019

  Recensent:         Jeanine Dijkhuis, Register Marketeer Social Shift staat voor het planmatig inzetten via sociale media van werknemers als ambassadeurs voor het bereiken van... Lees meer

(Recensie Register Marketeers) Waardevolle eenvoud

21 januari 2019

Recensent:         Eric van Arendonk, Register Marketeer De auteur maakt voor zijn aanpak gebruik van een eenvoudige matrix in de vorm van een kwadrantenmodel. Met... Lees meer

(Recensie) Retail, de digitale hysterie voorbij

8 januari 2019

Boekrecensie door Eric van Arendonk, Register Marketeer, Januari 2019 Het vorige boek van Gino van Ossel, professor Retail & Trade Marketing aan Vlerick Business School;... Lees meer

(Recensie Register Marketeers) Muurtje Factuurtje

3 december 2018

Recensent:         Jeanine Dijkhuis, Register Marketeer Muurtje Factuurtje gaat over het automatiseren van consultancy. Toegegeven, dat klinkt niet alledaags en eigenlijk ook best tegenstijdig. Auteur... Lees meer

(Recensie Register Marketeers) Content marketing en community management

19 november 2018

Recensent:         Joop Rutte, Register Marketeer Content marketing en community management is volgens de auteurs zelf, een gestructureerd, doordacht, fraai geïllustreerd en overzichtelijk naslagwerk op... Lees meer

(Boekrecensie) The wheel of value

2 november 2018

  Boekrecensie door Eric van Arendonk, Register Marketeer I oktober 2018 Succesvolle waardeproposities voor bedrijven en organisaties, merken, verenigingen & personen; zo luidt de ondertitel... Lees meer

(Recensie Register Marketeers) The silver ones

9 oktober 2018

Boekrecensie door Eric van Arendonk, Register Marketeer - september 2018 Do’s en don’ts voor 50+ marketing, zo luidt de ondertitel. De 50 plussers vormen een... Lees meer

(Recensie) Six batteries of change

17 september 2018

Boekrecensie door Eric van Arendonk, Register Marketeer I september 2018 Zoals de titel al aangeeft; een boek over veranderingen. De invalshoek die de auteurs hebben... Lees meer

(Recensie) Holy Fuck – op expeditie naar de toekomst van seks

29 augustus 2018

Boekrecensie door Jeanine Dijkhuis, Register Marketeer I augustus 2018 Nieuwe generaties, een verhardende maatschappij, meer lange afstandsrelaties en vooral nieuwe technologieën gaan seks veranderen. Dat... Lees meer

(Recensie) De Klant Centraal

17 augustus 2018

Boekrecensie door Irene Grotendorst, Register Marketeer |  juli 2018 'Win het gevecht om de klant', stelt auteur Geert Dehouck als introductie op zijn boek De... Lees meer

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X