Boekrecensies

Members uit het NIMA Netwerk delen regelmatig hun mening over vakliteratuur. Welke boeken zijn interessant of voor jou relevant en wat vonden jouw collega marketing professionals ervan? Zo recenseren Register Marketeers o.a. voor Managementboek.nl de meest uiteenlopende marketinggerelateerde boeken. Maar ook Senior Marketing Professionals en Qualified Lecturers schrijven boekrecensies.

Brand Design

2 augustus 2018

Boekrecensie door Jeanine Dijkhuis, Register Marketeer I Juli 2018 In 2015 recenseerde ik het boek Brand Design van Ruud Boer al eerder. Mijn conclusie was... Lees meer

Gezocht M/V Visual Marketeer

2 augustus 2018

Boekrecensie door Eric van Arendonk, Register Marketeer I 15 juli 2018 Wat moet ik mij voorstellen bij een Visual marketeer? Een marketeer is mijns inziens... Lees meer

(Recensie) Negativiteit mania – De waan van het negativiteitsdenken

13 juli 2018

Eindelijk leven we sinds verschillende decennia in een hemel op aarde. Verschrikkelijke ziekten, oorlogen of armoede zijn grotendeels uitgebannen. Als je populistische partijen, Twitter of... Lees meer

(Recensie) Appie Tomorrow

27 juni 2018

Auteur: Rupert Parker Brady Uitgever: Het Boekenschap ISBN:  9789492723123 Eerste druk: 2018 Kernwoorden: retail, ondernemen, shopping, FMCG Boekrecensie door Eric van Arendonk*, Register Marketeer -... Lees meer

(Boekrecensie) Blokker – Hoe het imperium de familie ontglipt

4 juni 2018

  Auteurs: Teri van der Heijden en Barbara Rijlaarsdam Uitgever: Ambo/Anthos Uitgevers EAN: 9789026341205 Eerste druk: 2018 Kernwoorden: retail, ondernemen, ondernemers, ondernemerschap, familiebedrijf,... Lees meer

(Recensie) Content marketing vanuit je zakelijke DNA

28 mei 2018

  Auteur: Karin Garritsen Uitgever: Van Duuren management ISBN: 978 90 8965 384 0 Eerste druk: 2018 Kernwoorden: content, contentmarketing, DNA, branding, communicatieplanning. Boekrecensie door Jeanine... Lees meer

(Recensie) THE WOW STARTS NOW

15 mei 2018

Elk goed idee heeft een onvergetelijk verhaal Auteur: Theo Hendriks Uitgeverij: A.W. Bruna Uitgevers B.V., Amsterdam 2018 ISBN:  978-94-005-0884-2 Eerste druk: 1e oplage 2018 Kernwoorden:... Lees meer

(Recensie) Power to the people – Marketing in de zorg

30 april 2018

Auteur: Marian Draaisma, Sjors van Leeuwen Uitgeverij: Pluryn ISBN:  978-90-823403-1-0 Eerste druk: 1e oplage 2018 Kernwoorden: strategie, management, beleid, marketing, online marketing, digitale marketing, marktwerking,... Lees meer

(Recensie) De logica van geluk – Ontdek de formule

5 april 2018

Auteur: Mo Gawdat Uitgeverij Brandt ISBN: 978 94 92037 657 Eerste druk: juli 2017 Geen marketingboek. Een persoonlijke analyse met ervaringen in de zoektocht naar geluk.... Lees meer

(Recensie) Klanten, wat moet je ermee?

20 februari 2018

Auteur: Marijn van der Starre Uitgever: Klantfocus ISBN: 9789491197734 | NUR 801 Eerste druk: 2017 Boekrecensie door Eric van Arendonk, Register Marketeer – Februari 2018 Klanten,... Lees meer

(Recensie) Co2ntent!

20 februari 2018

'Voor de rollen, processen en mensen die de contentcultuur creëren. Al met al is dit boek een maatstaf voor de professional om zijn contentarchitectuur te... Lees meer

(Recensie) Voorbij de startup mania

24 januari 2018

Auteurs:           Jan-Willem van Beek, Rutger Huizenga Uitgever:       Businesscontact ISBN:                978 90 470... Lees meer

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X