Boekrecensies

Members uit het NIMA Netwerk delen regelmatig hun mening over vakliteratuur. Welke boeken zijn interessant of voor jou relevant en wat vonden jouw collega marketing professionals ervan? Zo recenseren Register Marketeers o.a. voor Managementboek.nl de meest uiteenlopende marketinggerelateerde boeken. Maar ook Senior Marketing Professionals en Qualified Lecturers schrijven boekrecensies.

(Recensie) THE WOW STARTS NOW

15 mei 2018

Elk goed idee heeft een onvergetelijk verhaal Auteur: Theo Hendriks Uitgeverij: A.W. Bruna Uitgevers B.V., Amsterdam 2018 ISBN:  978-94-005-0884-2 Eerste druk: 1e oplage 2018 Kernwoorden:

(Recensie) Power to the people – Marketing in de zorg

30 april 2018

Auteur: Marian Draaisma, Sjors van Leeuwen Uitgeverij: Pluryn ISBN:  978-90-823403-1-0 Eerste druk: 1e oplage 2018 Kernwoorden: strategie, management, beleid, marketing, online marketing, digitale marketing, marktwerking,

(Recensie) De logica van geluk – Ontdek de formule

5 april 2018

Auteur: Mo Gawdat Uitgeverij Brandt ISBN: 978 94 92037 657 Eerste druk: juli 2017 Geen marketingboek. Een persoonlijke analyse met ervaringen in de zoektocht naar geluk.

(Recensie) Klanten, wat moet je ermee?

20 februari 2018

Auteur: Marijn van der Starre Uitgever: Klantfocus ISBN: 9789491197734 | NUR 801 Eerste druk: 2017 Boekrecensie door Eric van Arendonk, Register Marketeer – Februari 2018 Klanten,

(Recensie) Co2ntent!

20 februari 2018

'Voor de rollen, processen en mensen die de contentcultuur creëren. Al met al is dit boek een maatstaf voor de professional om zijn contentarchitectuur te

(Recensie) Voorbij de startup mania

24 januari 2018

Auteurs:           Jan-Willem van Beek, Rutger Huizenga Uitgever:       Businesscontact ISBN:                978 90 470

(Recensie) The future of shopping

24 januari 2018

Auteurs:           Jorg Snoeck & Pauline Neerman Uitgever:       Van Duuren management/Lannoo Campus EAN:                 978908254227

Contrarian Branding

19 december 2017

Hoe kun je als merk onderscheidend zijn ten opzichte van je concurrent.

Marketing 4.0

19 december 2017

De verschuiving van traditioneel naar digitaal centraal

Dynamisch organiseren

1 november 2017

Wendbaar durven zijn vanuit persoonlijk leiderschap.

Het wat en hoe van contentstrategie

1 november 2017

Een praktisch boek, waarin op structurele, goed leesbare wijze alle ins en outs van contentstrategie uit de doeken wordt gedaan.

Marketingplan Today

1 november 2017

Jouw Marketingplan in één uur.

WordPress Themes
X
X
X