Boekrecensies

Members uit het NIMA Netwerk delen regelmatig hun mening over vakliteratuur. Welke boeken zijn interessant of voor jou relevant en wat vonden jouw collega marketing professionals ervan? Zo recenseren Register Marketeers o.a. voor Managementboek.nl de meest uiteenlopende marketinggerelateerde boeken. Maar ook Senior Marketing Professionals en Qualified Lecturers schrijven boekrecensies.

(Recensie Register Marketeers) Muurtje Factuurtje

3 december 2018

Recensent:         Jeanine Dijkhuis, Register Marketeer Muurtje Factuurtje gaat over het automatiseren van consultancy. Toegegeven, dat klinkt niet alledaags en eigenlijk ook best tegenstijdig. Auteur... Lees meer

(Recensie Register Marketeers) Content marketing en community management

19 november 2018

Recensent:         Joop Rutte, Register Marketeer Content marketing en community management is volgens de auteurs zelf, een gestructureerd, doordacht, fraai geïllustreerd en overzichtelijk naslagwerk op... Lees meer

(Boekrecensie) The wheel of value

2 november 2018

  Boekrecensie door Eric van Arendonk, Register Marketeer I oktober 2018 Succesvolle waardeproposities voor bedrijven en organisaties, merken, verenigingen & personen; zo luidt de ondertitel... Lees meer

(Recensie Register Marketeers) The silver ones

9 oktober 2018

Boekrecensie door Eric van Arendonk, Register Marketeer - september 2018 Do’s en don’ts voor 50+ marketing, zo luidt de ondertitel. De 50 plussers vormen een... Lees meer

(Recensie) Six batteries of change

17 september 2018

Boekrecensie door Eric van Arendonk, Register Marketeer I september 2018 Zoals de titel al aangeeft; een boek over veranderingen. De invalshoek die de auteurs hebben... Lees meer

(Recensie) Holy Fuck – op expeditie naar de toekomst van seks

29 augustus 2018

Boekrecensie door Jeanine Dijkhuis, Register Marketeer I augustus 2018 Nieuwe generaties, een verhardende maatschappij, meer lange afstandsrelaties en vooral nieuwe technologieën gaan seks veranderen. Dat... Lees meer

(Recensie) De Klant Centraal

17 augustus 2018

Boekrecensie door Irene Grotendorst, Register Marketeer |  juli 2018 'Win het gevecht om de klant', stelt auteur Geert Dehouck als introductie op zijn boek De... Lees meer

(Recensie) Brand Design

2 augustus 2018

Boekrecensie door Jeanine Dijkhuis, Register Marketeer I Juli 2018 In 2015 recenseerde ik het boek Brand Design van Ruud Boer al eerder. Mijn conclusie was... Lees meer

Gezocht M/V Visual Marketeer

2 augustus 2018

Boekrecensie door Eric van Arendonk, Register Marketeer I 15 juli 2018 Wat moet ik mij voorstellen bij een Visual marketeer? Een marketeer is mijns inziens... Lees meer

(Recensie) Negativiteit mania – De waan van het negativiteitsdenken

13 juli 2018

Eindelijk leven we sinds verschillende decennia in een hemel op aarde. Verschrikkelijke ziekten, oorlogen of armoede zijn grotendeels uitgebannen. Als je populistische partijen, Twitter of... Lees meer

(Recensie) Appie Tomorrow

27 juni 2018

Auteur: Rupert Parker Brady Uitgever: Het Boekenschap ISBN:  9789492723123 Eerste druk: 2018 Kernwoorden: retail, ondernemen, shopping, FMCG Boekrecensie door Eric van Arendonk*, Register Marketeer -... Lees meer

(Boekrecensie) Blokker – Hoe het imperium de familie ontglipt

4 juni 2018

  Auteurs: Teri van der Heijden en Barbara Rijlaarsdam Uitgever: Ambo/Anthos Uitgevers EAN: 9789026341205 Eerste druk: 2018 Kernwoorden: retail, ondernemen, ondernemers, ondernemerschap, familiebedrijf,... Lees meer

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X