Boekrecensies

Members uit het NIMA Netwerk delen regelmatig hun mening over vakliteratuur. Welke boeken zijn interessant of voor jou relevant en wat vonden jouw collega marketing professionals ervan? Zo recenseren Register Marketeers o.a. voor Managementboek.nl de meest uiteenlopende marketinggerelateerde boeken. Maar ook Senior Marketing Professionals en Qualified Lecturers schrijven boekrecensies.

De Relatie Economie

21 september 2017

Over een switch van de transactie-economie naar de relatie-economie.

Homo Deus

21 september 2017

Homo Deus, interessant voor de marketingprofessional die doordenkt.

De wet van de paracetamol

21 september 2017

De wet van de Paracetamol, hoe je waardeproposities vernieuwt

Customer Journey Optimalisatie

4 juli 2017

Customer journey optimalisatie; prima start voor de beginnende marketeer

ReEngineering Retail

4 juli 2017

ReEngineering Retail,  doet je beseffen dat oriënteren en kopen in de nabije toekomst niet alleen wordt ondersteund met, maar vooral ook wordt bepaald door technologie.

Werken aan merken

24 mei 2017

‘Werken aan merken’ is niet het boek waar je veel leert over employer branding.

Het grote crowdfundingboek

20 april 2017

De ondertitel; “de weg naar jouw crowd” wordt volledig waargemaakt in dit complete boek. De auteurs gaan in op alle in en outs van crowdfunding.

Holy Trinity Events

20 april 2017

In dit boek analyseert de auteur zijn opgedane ervaringen in de eventwereld. Met terugwerkende kracht filosofeert voormalig eventmanager Decuypere over de vraag waar een succesvol

Creating Value with Big Data Analytics

14 maart 2017

Big data kan waarde creëren. Big data is de hype voorbij. Door de combinatie van hun academische en pragmatische achtergrond weten deze auteurs de complexe

Aan de slag met contentmarketing

7 maart 2017

De wereld van marketing verandert exponentieel. Contentmarketing speelt daarin een steeds grotere rol en over 10 jaar komen we waarschijnlijk tot de conclusie dat wat

big data marketing

Big Data Marketing

1 februari 2017

Paul Postma slaagt er maar ten dele in over te brengen hoe marketeers met behulp van Big Data, organisaties verder kunnen brengen. Praktische boeken over

Klantsignaal management

Klantsignaalmanagement

1 februari 2017

De subtitel van het boek nodigt gelijk uit om het boek ‘Klantsignaalmanagement’ te lezen. Draait marketing immers niet om klantbeleving en klanttevredenheid? En is social

WordPress Themes
X
X
X