Boekrecensies

Members uit het NIMA Netwerk delen regelmatig hun mening over vakliteratuur. Welke boeken zijn interessant of voor jou relevant en wat vonden jouw collega marketing professionals ervan? Zo recenseren Register Marketeers o.a. voor Managementboek.nl de meest uiteenlopende marketinggerelateerde boeken. Maar ook Senior Marketing Professionals en Qualified Lecturers schrijven boekrecensies.

Recensie Register Marketeers: ‘Hard gaan met dezelfde mensen’

20 september 2019

Het zoeken, vinden en binden van de juiste mensen is een voortdurende zorg voor elke ondernemer. In dit boek, uit een serie over ambitieuze groeiondernemers,... Lees meer

(Boekrecensie Register Marketeers) ‘Maar hoe dan?’

16 september 2019

De meeste gestelde vraag van kinderen – 'maar hoe dan?' – is ook de meest gestelde vraag bij ontwikkelingen die je je niet kunt voorstellen. Zoals zelfsturing in... Lees meer

(Boekrecensie Register Marketeers) ‘Merkdisruptie’

22 juli 2019

Merkdisruptie gaat over 100 merken die gaan verdwijnen,  de 15 megatrends die dit veroorzaken en een 1 strategie om de ondergang te voorkomen. De auteurs,... Lees meer

(Boekrecensie Register Marketeers) ‘Wat communiceren betekent’

12 juli 2019

Wat communiceren betekent is een boek over communiceren zelf. Met zo’n 35 jaar werkervaring op alle denkbare communicatieterreinen is Frank Regtvoort in 2016 aan dit... Lees meer

(Boekrecensie Register Marketeers) Super Social

1 juli 2019

Recensent:         Jeanine Dijkhuis, Register Marketeer In haar derde boek ‘Super Social’ legt Socialemediapionier en –trainer Elja Daae uit hoe je in deze tijd effect... Lees meer

Boekrecensie Registermarketeers: ‘Digital Marketing Pinball’

17 juni 2019

  Recensent:         Jeanine Dijkhuis, Register Marketeer In Digital Marketing Pinball verklaart auteur Daniël Markus de groeisuccessen van winnende e-commercebedrijven aan de hand van 5... Lees meer

(Boekrecensie Register Marketeers) De Onsterfelijke Onderneming

31 mei 2019

  Recensent:       Eric van Arendonk, Register Marketeer Overleven in disruptieve tijden luidt de ondertitel. De auteur neemt hiervoor de geschiedenis van Apple als... Lees meer

(Recensie Register Marketeers) Disruptie in de overheid

25 maart 2019

Recensent:       Eric van Arendonk, Register Marketeer Het vorige boek van Menno Lanting, De disruptieparadox, is de aanleiding voor het schrijven van dít boek. In... Lees meer

(Boekrecensie Register Marketeers) Breinspel

12 maart 2019

Recensent:       Joop Rutte, Register Marketeer Breinspel van Chantal van den Berg valt in het genre Neuromarketing en dat belooft nogal wat. Na het absorberen... Lees meer

(Recensie Register Marketeers) Meaningful Marketing

22 februari 2019

Recensent:         Eric van Arendonk, Register Marketeer Als we het hebben over meaningful marketing, dan wringt daar iets volgens Bart Lombaerts. Het boek Meaningful Marketing... Lees meer

(Recensie) Er gaat niets boven Citymarketing

19 februari 2019

Recensent:         Eric van Arendonk, Register Marketeer De auteur legt gedegen uit wat Citymarketing werkelijk inhoudt. En al snel wordt het je duidelijk dat Citymarketing... Lees meer

(Recensie Register Marketeers) Social Shift

4 februari 2019

  Recensent:         Jeanine Dijkhuis, Register Marketeer Social Shift staat voor het planmatig inzetten via sociale media van werknemers als ambassadeurs voor het bereiken van... Lees meer

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X