Boekrecensies

Members uit het NIMA Netwerk delen regelmatig hun mening over vakliteratuur. Welke boeken zijn interessant of voor jou relevant en wat vonden jouw collega marketing professionals ervan? Zo recenseren Register Marketeers o.a. voor Managementboek.nl de meest uiteenlopende marketinggerelateerde boeken. Maar ook Senior Marketing Professionals en Qualified Lecturers schrijven boekrecensies.

Werken aan merken

24 mei 2017

‘Werken aan merken’ is niet het boek waar je veel leert over employer branding.

Het grote crowdfundingboek

20 april 2017

De ondertitel; “de weg naar jouw crowd” wordt volledig waargemaakt in dit complete boek. De auteurs gaan in op alle in en outs van crowdfunding.

Holy Trinity Events

20 april 2017

In dit boek analyseert de auteur zijn opgedane ervaringen in de eventwereld. Met terugwerkende kracht filosofeert voormalig eventmanager Decuypere over de vraag waar een succesvol

Creating Value with Big Data Analytics

14 maart 2017

Big data kan waarde creëren. Big data is de hype voorbij. Door de combinatie van hun academische en pragmatische achtergrond weten deze auteurs de complexe

Aan de slag met contentmarketing

7 maart 2017

De wereld van marketing verandert exponentieel. Contentmarketing speelt daarin een steeds grotere rol en over 10 jaar komen we waarschijnlijk tot de conclusie dat wat

big data marketing

Big Data Marketing

1 februari 2017

Paul Postma slaagt er maar ten dele in over te brengen hoe marketeers met behulp van Big Data, organisaties verder kunnen brengen. Praktische boeken over

Klantsignaal management

Klantsignaalmanagement

1 februari 2017

De subtitel van het boek nodigt gelijk uit om het boek ‘Klantsignaalmanagement’ te lezen. Draait marketing immers niet om klantbeleving en klanttevredenheid? En is social

KMO

Good Business voor KMO’s

25 januari 2017

De titel van dit boek van de Vlaamse auteur Louis Schoofs doet business development adviezen voor het MKB (in België KMO) vermoeden. Met zijn adviesbureau

marketing van de toekomst

De marketingorganisatie van de toekomst

25 januari 2017

Het vak marketing verandert razendsnel. Nieuwe, onder andere, technische mogelijkheden bieden ons steeds meer inzicht in wat de klant werkelijk wil. Nieuwe diciplines melden zich

disruptive

Disruptive selling – Patrick Maes

21 september 2016

De term disruption is al snel verbonden met business cases zoals Uber of AirBNB. De auteur Patrick Maes geeft aan dat dit boek een nieuwe

excellence service

Service Excellence – Jean-Pierre Thomassen en Eric de Haan

21 september 2016

Alweer een boek over ‘uitzonderlijke klantbelevingen’ die structureel het onderscheidend vermogen van iedere organisatie moeten worden. Zit daar niet minstens een tegenstelling in?

agile

Hoe agile is jouw strategie – Sjors van Leeuwen

21 september 2016

Agile lijkt een modewoord, het ene boek na het andere verschijnt er over. Naar mijn mening is dat eigenlijk niet vreemd. Het is zelfs raar

WordPress Themes
X
X
X
X