Boekrecensies

Members uit het NIMA Netwerk delen regelmatig hun mening over vakliteratuur. Welke boeken zijn interessant of voor jou relevant en wat vonden jouw collega marketing professionals ervan? Zo recenseren Register Marketeers o.a. voor Managementboek.nl de meest uiteenlopende marketinggerelateerde boeken. Maar ook Senior Marketing Professionals en Qualified Lecturers schrijven boekrecensies.

voodoo marketing

Voodoo Marketing – Ronald Voorn e.a.

31 januari 2016

Een boek over verleiding en misleiding. Uitgaande van de zelfbeschikkingstheorie heeft de mens drie sterke behoeften: autonomie, competentie en verbondenheid. ... Lees meer

neuromarketing

Neuroleiderschap – Guido de Valk

30 november 2015

De nieuwe inzichten uit neurowetenschap zijn momenteel hot binnen marketing. Marketeers kijken er naar als een kind naar de snoeppot. Bestaat die koopknop waarmee we... Lees meer

organisatie

Wat kan mij nou gebeuren? – Pieter Geelhoedt e.a.

1 november 2015

Op weg naar een prodynamische onderneming, luidt de ondertitel. Dat belooft heel wat. Mijn eerste gedachte is dan ook dat het beloofde nogal pretentieus is.... Lees meer

customer challenger

The Challenger Customer – Brent Adamson e.a.

31 oktober 2015

Verkopers die het beste presteren in een complexe verkoopomgeving hebben een bepaalde combinatie van gedrag en vaardigheden. Hun stijl onderscheidt zich in de uitdagende benadering... Lees meer

CRM

CRM in de praktijk – Sjors van Leeuwen

31 augustus 2015

Mocht u op het punt staan om CRM in te voeren in uw bedrijf, dan is dit boek een must-read. Want ik heb zelden een... Lees meer

toekomst marketing

The Future of Marketing – Nick Johnson

31 augustus 2015

Je moet je als marketeer steeds opnieuw uitvinden om relevant te zijn voor je klanten en dus voor jouw organisatie die deze klanten bedient. Concurrenten uit... Lees meer

consumentenpsychologie

Consumentenpsychologie – Guido Valkeneers

31 juli 2015

Wat een prachtig woord: consumentenpsychologie. Het doet mij vermoeden dat hier alles in zit wat in het hoofd van de consumenten omgaat. De auteur maakt... Lees meer

e-business

E-business – Marjolein Visser en Berend Sikkenga

31 juli 2015

Dat het boek geschreven is door zes auteurs merk je tijdens het lezen niet. Het centrale thema van het boek is maximalisatie van de klantwaarde.... Lees meer

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X