The relationship between clients and their digital agency partners is deteriorating as a skillset gap and confusion over clients’ priorities harm the dynamic.
01/06/2016 · Door Alva van Beek
Client/agency relationships ‘hit a roadblock’ as digital agencies fail to keep pace with brand expectations
Meer gerelateerde artikels
In gesprek met Kirsten Andres, scheidend voorzitter/directeur van NIMA, het Nederlands Instituut voor Marketing. Het Ouderenfonds heeft met ingang van 13 maart een nieuwe directeur-bestuurder in de persoon van Kirsten Andres. Die aanstelling betekent dat ze het Nederlands Instituut voor Marketing gaat verlaten en de club van marketingprofessionals op zoek mag naar een opvolger. Andres was NIMA-voorzitter/directeur …
Het wordt tijd om ‘Marketing for Good’ eens stevig te gaan uitdragen. Dat vereist wel een complete paradigma-shift. ‘De grootste uitdaging zal ongetwijfeld strategisch zijn. Momenteel heeft marketing één heer te dienen en dat is commerciële groei.’ We spraken met Alexis Eyre. Zij hoopt de gedragsveranderende mogelijkheden van marketing te heroriënteren en daarmee het vak en …
Duurzaamheid en marketing: in 1 middag alles wat je erover wilt weten! Duurzaamheid en marketing: een lastige combinatie? Of een mooie kans? Maar hoe dan? Wat is duurzaamheid eigenlijk concreet? Het lijkt soms wel een containerbegrip. Hoe verhoudt een duurzame positionering zich tot andere vormen van positionering? En hoe neem je duurzaamheid mee in je …