The relationship between clients and their digital agency partners is deteriorating as a skillset gap and confusion over clients’ priorities harm the dynamic.
01/06/2016 · Door Alva van Beek
Client/agency relationships ‘hit a roadblock’ as digital agencies fail to keep pace with brand expectations
Meer gerelateerde artikels
Rob Overduin wordt de nieuwe voorzitter/ directeur van NIMA, beroepsvereniging voor professionals in marketing, communicatie en sales. De NIMA Ledenraad heeft zijn benoeming bekrachtigd gedurende de ledenraadsvergadering van dinsdag 18 juli jl. Per 1 september aanstaande start hij in zijn rol als directeur. Zijn rol als voorzitter vervult hij per direct. Rob Overduin heeft een …
NIMA Summerschool ’23 – Rob Revet, Leon Jansen en Wilbert Savonije leren je hoe je door het claimen van een businessprobleem ook tot het oplossen ervan komt. Na een rustigere vakantieperiode en een welverdiende vakantie is er ruimte in je hoofd. Waar ga jij die mee vullen? Juist aan het einde van de vakantie en …
NIMA Summerschool ’23 – Ralph Poldervaart en Carmen Phillips bundelen hun krachten voor deze leerlijn en leren je hands on hoe je een merkmanifest kunt vormgeven vanuit Storytelling en Purpose. Na een rustigere vakantieperiode en een welverdiende vakantie is er ruimte in je hoofd. Waar ga jij die mee vullen? Juist aan het einde van …