‘Commerciële disciplines moeten veel nieuwsgieriger worden’

Een complete digitale ervaring voor en door B2B-marketeers! Dat is wat de NIMA B2B Community 8 oktober organiseert: het eerste online B2B Marketing Event. Nieuw, verrassend, interactief en leerzaam. Marketingfacts sprak met Arthur Simonetti, voorzitter NIMA B2B Community en marketingdirecteur DSM, en met Joyce Rasquin bestuurslid en Manager Business Development bij Grodan.

Waarom juist nu dit event?

Arthur Simonetti: “Het plan was al langer in de maak en als NIMA B2B Community hebben we goed nagedacht over onze uitgangspunten. Leidend is het vóór en dóór B2B-marketeers: 100 procent pure marketingervaring. Geen verkoopverhalen, maar the good, the bad and the ugly uit de praktijk die direct bruikbare inzichten en handvatten geven. We hebben de key notes en de cases geselecteerd aan de hand van de onderwerpen die echt leven in onze community. Hierdoor zijn we uitgekomen op vijf thema’s: klantinzichten, strategie, executie, resultaat en persoonlijke groei. “

Lees dit interview door Kari-Anne Fygi op