Tijd om vooruit te kijken naar de trends voor 2020. In deze blog zet ik zeven belangrijke contentmarketingtrends op een rij, inclusief een korte learning. Lekker praktisch dus. Lees mee en bekijk hoe jij komend jaar nog meer uit je contentmarketing haalt. Data als drijvende kracht achter je content én design. Dat is iets dat nog belangrijker wordt in 2020. De aandacht van de doelgroep is veel te schaars om ‘zomaar’ iets online te gooien. Onderzoeken wat leeft onder je doelgroep is daarom onmisbaar. Waar zijn ze gevoelig voor? Welk format werkt het beste? En hoe creëer je de optimale match met hun behoeften? Als je dit weet kun je veel gerichter aan de slag én is het resultaat ook nog eens veel groter dat je echt meerwaarde biedt.
14/01/2020 · Door Alva van Beek
Contentmarketing in 2020: vluchtige content, data en meer
Meer gerelateerde artikels
Op donderdag 3 oktober kwamen 70 marketeers en communicatiespecialisten uit de AGF-sector samen bij Koninklijke Schmidt Zeevis in Rotterdam voor het vierde NIMA AGF Marketing Event, met als centraal thema ‘Geef de AGF verkoop een boost door branding’. Het evenement, georganiseerd door NIMA, GroentenFruit Huis en AGF Trendcafé, bood inspirerende inzichten en concrete handvatten voor …
In één uur duiken we in de lesstof van NIMA A; hoe zit die opleiding in elkaar, wat leer je er en hoe moeilijk of makkelijk ís dat lesprogramma eigenlijk?
NIMA B2B Xchange biedt een waardevol netwerk van peers die dezelfde uitdagingen tegenkomen. Het is dé plek om ideeën uit te wisselen, samenwerkingsmogelijkheden te ontdekken en je eigen expertise verder te ontwikkelen.