Basic-Fit, Bol.com en Thuisbezorgd op voor Marketingcompany of the Year

Over ruim een maand zullen in Amsterdam de winnaars bekend worden van de Dutch Marketing Awards. Deze prijzen in zes categorieën worden gezien als de belangrijkste die te winnen zijn in het marketingvak omdat ze worden toegewezen op basis van de hele marketingstrategie en niet de onderdelen van de marketinguitvoering zoals reclame of media-inzet.

De Dutch Marketing Awards worden op 26 maart uitgereikt in het Koninklijk Instituut voor de Tropen in Amsterdam. Hier vind je informatie over het programma en het reserveren van tickets. NIMA Members profiteren van exclusieve korting en betalen voor een avondvullend programma met héle goede catering 129 ipv 149 euro. 

Deze week zijn voor vier van de zeven categorieën de genomineerden onthuld. In de zwaarste ervan, die voor Marketingcompany of the Year, prijken drie iconische Nederlandse bedrijven. Nadat eerder de longlist voor de prestigieuze titel van Marketeer of the Year 2019 bekend werd gemaakt, laat de jury nu weten wie de drie genomineerden zijn.

In alfabetische volgorde zijn dat:

  • Raymond Cloosterman (Rituals)
  • Frank Elion (VGZ),
  • Michiel Muller (Picnic)

Voor Marketing Company of The Year zijn genomineerd:

  • Basic-Fit
  • Bol.com
  • Thuisbezorgd

Voor Marketing Startup of the Year zijn genomineerd:

  • GoodFuels
  • Kipster
  • Somnox

Voor de nieuwe award Transformer of the Year zijn genomineerd:

  • Bergman Clinics
  • DSM
  • Triodos Bank

Over de nominaties voor Marketing Talent of the Year, Marketing Scale-up of the Year en Internal Branding Company of the Year wordt nog beraadslaagd. Zodra de jury’s eruit zijn, brengen we je uiteraard op de hoogte. De Dutch Marketing Awards zijn een initiatief van NIMA, Adformatie en PIM