De marketing-impact van Too Good to Go

In april en mei 2020 vindt de tweede editie van de NIMA Impact Marketing Challenge plaats. Dit programma biedt young professionals in marketing de mogelijkheid om een propositie te ontwikkelen met een duidelijke duurzame maatschappelijke impact. Hierbij komen alle aspecten van een succesvolle propositie aan bod. Head of marketing Marieke Graat van anti-verspillingsbedrijf Too Good to Go gaat er de troepen toespreken.

De Wereldmarketeers van NIMA hebben de challenge bedacht en helpen de teams om er het beste uit te halen. In 2019 namen vier teams deel, waarbij het team van Aegon won. Voor de editie van 2020 mikken ze op een verdubbeling van dat aantal. De marketeers die deelnemen aan de challenge worden uitgedaagd door elkaar, deelnemers van andere bedrijven en voorlopers uit het vak. Inmiddels hebben Miele en Vattenfall bekendgemaakt met een eigen team deel te nemen aan de challenge met het uiteindelijke doel om meerwaarde te creëren voor de maatschappij, de doelgroep én hun eigen bedrijf.

Lees dit artikel op