Denktank van de NIMA Top Marketing Club zet tanden in strategische issues

Een mannenclub in het wit, waar alles wat er op deze stralende lentedag gezegd wordt ‘onder ons blijft’. In een aansprekende ambiance te midden van hectoliters uitstekende wijn, vond dinsdag 19 april een TMC Marketing Executive Board-sessie plaats waarin bestuurders in marketing sparren over strategische issues in hun bedrijf of markt. Voor deze gelegenheid eens niet op het hoofdkantoor van Microsoft, maar bij restaurant Niven aan de rand van de zeer Haagse ‘Rijswijkse Golfclub’.

TMC Board 190416

De ‘board’ werd ditmaal gevormd door Sjors Fröhlich van BNR, Jan Brouwer van Microsoft, Maurits Aalders van Ricoh, Robert-Jan Meijers van Ziggo en Martijn Lekx van Univé. Kersvers Register Marketeer Ronald Voorn van Science for Business zat aan als moderator om de soms écht lastige vragen voor te leggen. De denktank van de NIMA Top Marketing Club zette zoals gebruikelijk zijn tanden in twee cases, waarin dilemma’s, keuzes en strategieën werden gedeeld. Dat mag een beetje schuren, de board is er om elkaar verder te helpen.
In de NIMA Top Marketing Club zijn organisaties verzameld, waar de permanente ontwikkeling van mensen en marketingstrategie van levensbelang zijn. NIMA organiseert daarom voor alle niveaus van deze Top Marketing-bedrijven bijeenkomsten en events om hen in staat te stellen het maximale uit mensen en middelen te halen.