Dennis van Evert van Bol.com en Koen van Lunteren van WUA: ‘Hoe je optimaal aan je klantreis bouwt door naar buiten te kijken’

    Dennis van Evert, manager customer journey bij Bol.com, presenteert samen met Koen van Lunteren, digital research consultant bij WUA, tijdens NIMA Marketing Day 2022. Een korte kennismaking.

    Wat is jouw persoonlijke motivatie om te spreken tijdens NIMA Marketing Day?
    Van Evert: ‘Om te laten zien hoe belangrijk het is om naar buiten te kijken, en niet alleen uit te gaan van de informatie die je reeds tot je beschikking hebt. Nieuwe inzichten vergaren in een omgeving waar je wellicht zou denken dat het niet zou kunnen, is iets heel erg gaafs!
    Van Lunteren: ‘Organisaties weten vaak de eigen online funnel ontzettend scherp in kaart te brengen met allerhande tools en metrics, maar consumenten oriënteren zich doorgaans niet alleen bij jou, maar ook bij concurrenten. Bewustwording hiervan opent deuren voor nieuwe en onmisbare CX-inzichten die voor organisaties het verschil kunnen maken!’

    Dit artikel is geschreven door Nanny Kuilboer en verscheen eerder op