Deze 12 boeken zijn genomineerd voor de PIM Marketing Literatuur Prijs

Op de shortlist staan onder meer de boeken van professor Ruud Frambach, Steven van Belleghem en Guy van Liemt & Gert Koot. Uit een longlist van meer dan 40 marketingboeken is een shortlist samengesteld van 12 boeken die zijn genomineerd voor de PIM Marketing Literatuur Prijs 2018.

Platform Innovatie in Marketing (PIM) wil met deze prijs, die dit jaar voor de 16e keer wordt uitgereikt, de vernieuwing in het Nederlandse marketingvakgebied huldigen en stimuleren. Vorig jaar won Rob Beltman voor zijn boek ‘De marketingorganisatie van de toekomst’.

De uitreiking vindt plaats op dinsdag 27 november in Jaarbeurs Utrecht. Voorafgaand aan de uitreiking presenteren de auteurs de ideeën die zij hebben beschreven in hun boeken aan het publiek. De bijeenkomst begint om 17.30 uur. Belangstellenden kunnen zich aanmelden via de website van PIM

Lees de nominatielijst op Adformatie